Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte iPhone 7 i januar og har rett å slett blitt feilinformert i butikken. Fikk beskjed om at hele telefonen koster 8000kr og da med abonnentet i den prisen( swap). Jeg ønsker derfor å helve kjøpet for mobilen koster til sammen 17000 isteden for 8000. 

Fikk beskjed av Telenor at jeg må dra til butikken den er kjøpt, men hva skjer om jeg hever kjøpet? Får jeg pengene tilbake, må jeg betale noe osv.? 

Hvilke rettigheter har jeg når jeg hever kjøpet?

Anonymkode: c35ad...8be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Leste du papirene før du skrev under og tok med deg mobilen? Det kan bli fryktelig vanskelig å bevise at du er blitt muntlig feilinformert.

Ikke det svaret du var ute etter, men... 

Anonymkode: 20094...f9d

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor koster mobilen 17.000, fordi du nedbetaler den over 2 år? Husk at med Swap kan du bytte etter bare 1 år, så du betaler bare for den telefonen i 1 år (som da er 8000?)

Anonymkode: 33d12...07f

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor koster mobilen 17.000, fordi du nedbetaler den over 2 år? Husk at med Swap kan du bytte etter bare 1 år, så du betaler bare for den telefonen i 1 år (som da er 8000?)

Anonymkode: 33d12...07f

Men om man bytter etter et år, binder man seg for to år med den nye mobilen også da, før man er ferdig med Telenor? 

Anonymkode: 20094...f9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...