Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

har lenge vært på utkikk etter jobb og søker en jobb i dagligvare eller noe tilsvarende, jeg har prøvd å gå fra butikk til butikk, og søkt via finn.no når noe har blitt utlyst. Men har ikke blitt innkalt til intervju på noen av plassene.

lurer litt kjapt på hva jeg burde fortsette med? Er det best å møte opp i butikkene og spør etter daglig leder og ta det med h*n eller bare sende via nett?

takk på forhånd for svar :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan levere åpne søknader personlig, eller hvis de ikke nevner noe spesifikt i stillingsannonsen :) hvis de ber om å få søknaden elektronisk så sender du elektronisk. Kjør på med begge deler, alt ettersom hva som passer.  Det er ikke så lett å få jobb om dagen, så bare send masse søknader.

Anonymkode: a64f3...1f3

AnonymBruker
Skrevet

Lettest å få napp rundt sesong før sommer og før jul. Snakk med leder om de trenger feks sommervikar, det kan skje masse i løpet av tiden som gjør at du får fortsette selv om de ikke kan love deg stilling videre. Spør ved å sende email eller ring. Slik fikk jeg jobb som julehjelp og plutselig sluttet det en etter jul, sjefen garanterte ingen jobb etter jul men så fikk jeg likevel. 

Anonymkode: 48d11...f47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...