tweet Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Litt rart spørsmål kanskje, men er nysgjerrig på hva dere andre damer gjør under prøvingen! Så hva gjør dere med spermen etter mannen har fått utløsning? Beina opp? Ligger dere der bare? Går på do og trykker ut? Hvor lenge lar dere det være? Så mange spørsmål 1
Fugleskremsel Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 OOOuh, følger denne. Dette lurer jeg også på Jeg pleier å ligge vanlig og slappe av en stund, før jeg går på do og tisser(da kommer sperm ut) 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 Ligger en stund på en pute, og prøver å unngå å presse det ut når jeg går på do etterpå. Tar på truseinnlegg. Anonymkode: 8d813...fa4 1
tweet Skrevet 4. april 2017 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2017 Jeg kan jo si hva jeg gjør også, da. Jeg ligger med pute under og med beina opp, med et håndkle mellom beina slik det ikke renner ut. Løper på dass, med håndkleet fortsatt mellom beina, etter sånn 10-20 minutter, alt ettersom hvor lenge jeg gidder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå