AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Jeg ble (usaklig) oppsagt av tidligere arbeidsgiver. Fikk via fagforening tilbud om jobben tilbake, men da hadde jeg fått ny jobb og var lite lysten på å gå tilbake. Jeg ser på sidene til KLP at man må være medlem i tre år, er alt som ble innbetalt i løpet av mine 10 mnd i denne stillingen tapt da? Jeg ble trukket ekstra hver mnd i pensjon... Jeg blir gal av dette pensjonsstyret.... Har også noe stående hos Storebrand og nåværende arbeidsgiver bruker Nordea. Bør jeg samle alt på ett sted og hvor mye ekstra bør jeg spare i mnd? Anonymkode: 6e7b4...ffd
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #2 Skrevet 15. desember 2017 Ja det er nok tapt. Må ha vært 3 år. Anonymkode: 63c9b...138
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Skrevet 15. desember 2017 Er det offentlige stillinger du har hatt og nå har fått på nytt? Da skal de 2 % du er trukket til KLP ikke være tapt, men veksler du mellom privat og offentlig så vil jeg tro pengene er tapt. Spør fagforeningen. Anonymkode: 13f83...d18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå