Gå til innhold

Min kjære pusegutt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Åh, kjære KG, jeg må bare få luftet sorgen min.. 

Min kjære pus gjennom 17 år ble avlivet idag.. Og det gjør så fryktelig vondt.

Pus var en gammel, sær, spesiell pusegutt. Det som gjør at det er ekstra vondt er at pus var ikke syk.

Pus ble boende hos min mor etter jeg flyttet ut for 3 år siden. Jeg kunne ikke ta han med da jeg har samboer som har forferdelig allergisk mot katter og vi bor i blokk, og gutten min var en utekatt.

Min mor bestemte seg for å ta pus da pus de siste 6 mnd har tisset og bæsjet inne hver eneste, bidige natt selvom han har do inne. Pus har holdt min mor våken med en intens, ekstremt høy mjauing hver natt, pus ødela alle møblene med kloringen sin.

Så jeg skjønner min mor, men gutten min var jo ikke syk.. Dyrlegen mente han kanskje hadde blitt dement, og til tross for at vi sjekket nyrene hans for 1 mnd siden, at han hadde nyresvikt. Men han var jo ikke syk. Han ville bare kose..

Pus kunne ikke blitt satt på redd dyra heller, da han ikke kommer overrens med andre katter, og omplassere en sær gammel herremann på 17 år, er heller ikke en enkel oppgave.

Så, pus, min aller kjæreste mann.. Takk for alle minnene gjennom 17 år. Takk for all trøst, all glede. Jeg er så innmari lei for at det måtte ende slik. Du var verdens beste, og jeg elsker deg av hele mitt hjerte.

Du var verdens beste pusegutt i hele verden..

Anonymkode: 15ede...57a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette var trist å lese :hug: det er veldig vondt å miste dyret sitt, det er en stor sorg! Men husk på alle de gode stundene med din kjære pus, og ta tiden til hjelp :hug:

Anonymkode: bbd40...f91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...