Lammelåret Skrevet 4. april 2017 #1 Del Skrevet 4. april 2017 Når synes du en blogg er variert og god og når er den bare rotete og uforutsigbar (negativ)? Er det farger og skrivestilen som skaper helheten i en blogg (den positive) eller er det temaene og hvordan bloggeren henvender seg til leseren? Liker du best en kombinasjon av korte og lange tekster med og uten bilder? Og hvor går grensa mellom å være personlig og upersonlig proff blogger? Dette er ment som diskusjonsgrunnlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 5. april 2017 #2 Del Skrevet 5. april 2017 jeg legger ikke mye merke til farger og design på bloggene jeg leser for meg er det innholdet og bilder som jeg legger merke til. viss en tekst er bra skrevet gjør det ikke noe om det ikke er bilder i teksten men det gjør seg. innholdet og sammenheng i en tekst er det viktigste. jeg liker godt når dem jeg leser bloggene til bare har bilder men da må det helst stå en beskrivelse under bildet og hva det er. Litt personlig er det fint at bloggeren uten og utlevere for mye av seg selv og familien sin. Mange av dem bloggerne jeg leser blogger til er forsiktige med og utlevere familiemedlemmer med navn, alder, bosted og med bilder og det forstår jeg. dem har ikke bedt om og være på blogg og en seriøs blogger godt tar familiemedlemmers sitt ønske om ikke og bli tatt med på bloggen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg