AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Vi skal gifte oss neste år, men sliter litt med gjestelisten. Jeg har en stor familie, og om jeg inviterer alle tanter, onkler og søskenbarn blir det nesten 100 stk. Er det greit at jeg ikke inviterer alle? Hva har andre med stor familie gjort? Anonymkode: af037...ff0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 Vi inviterte kun tanter og onkler, ingen søskenbarn Men så har vi ikke veldig tett kontakt med dem heller. På hans side ble søskenbarn også invitert, de har et bedre forhold. Anonymkode: 32520...43d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #3 Skrevet 5. april 2017 Det kommer jo an på hvor stor familie han eventuelt har da? Vi satte maksgrensa på 100 gjester og så 50/50. Han bestemte sine 50 gjester, og jeg bestemte mine 50 gjester. Vi har relativt like store familier og vennekretser, men til slutt ble det vel kanskje 4-5 stk fler fra hans side enn min. Det for oss gjorde ingenting, for dette var gjester vi inviterte etter vi hadde fått svar fra første runde, og da vi hadde fått ca. 6 avslag fra min side så inviterte jeg 2 ekstra og han 4 ekstra. Anonymkode: 010f0...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå