Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ein kjøpa piercing og skifta sjølv? Eller bør ein professjonell skifta? Har piercing i augebrynet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søsteren min skifter sin selv.

Jeg har i navelen og skifter også helt greit selv. :)

Skrevet

Hvor lenge har du hatt den? For meg gikk det helt greit å skifte selv. Et tips er å bruke litt vaselin på tuppen, så glir den greiere inn (fikk jeg vite på piercingstudioet).

Skrevet

Har hatt den i ca 5 år. Så den vil ikkje gro igjen når eg tek ut den gamle? Det går greit å ta i den nye etterpå?

Skrevet

Jeg skifter nesa mi fint selv, men det er vel nesten ikke en piercing mer, siden jeg byttet ut badass ringen med liten dobb kjøpt på glitter. Må det ikke være en viss tykkelse på hullet for å kalles piercing? For det sa min dyslektiske ex han pirset mei.

Skrevet

ja. Det skal gå greit å bytte. Men ikke ha den ute i flere uke da..

Skrevet
Har hatt den i ca 5 år. Så den vil ikkje gro igjen når eg tek ut den gamle? Det går greit å ta i den nye etterpå?

jeg har hatt min like lenge og har gått uten i dager innimellom så det går nok helt fint. tror faktisk nesten ikke den kan gro igjen jeg.

Skrevet

Var innom eit piercingstudio idag og fekk bytta piercing der, gjekk fort og greit:) Veldig fin service:)

Arwen: har du også piercing i augebrynet? Og kan det virkelig ikkje gro igjen? Håpar det ikkje blir eit stygt arr den dagen eg bestem meg for å ta den ut...Sjølvsagt blir det nok eit merke..men håpa det blir lite...

Skrevet

Arwen: har du også piercing i augebrynet? Og kan det virkelig ikkje gro igjen? Håpar det ikkje blir eit stygt arr den dagen eg bestem meg for å ta den ut...Sjølvsagt blir det nok eit merke..men håpa det blir lite...

nei, men søsteren min har. Hun har gått i perioder ute uten at det har grodd igjen. Det er jo rart hvis det gror ordentlig igjen, for etter fem år er jo det såret som var grodd ordentlig igjen både inni og utenpå? Vet ikke, men bare tipper.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hadde en grusom opplevelse i dag! Til skrekk og advarsel:

Mistet den øverste kula på navlestangen min for 4 uker siden. Har ikke hatt penger til en ny, så jeg har satt inn en øredobb midlertidig. I dag kjøpte jeg ny stang - og grøssameg, det var ikke snakk om å få den inn! Måtte træ igjennom en tykk stoppenål tre - 3 - ganger før jeg greide å skvise inn stanga! :o Ble ufattelig svimmel og kvalm og måtte legge meg ned i 20 minutter etterpå.

Nå går det heldigvis mye bedre, men dette skal aldri få skje igjen, det var så utrolig mye mer smertefullt en da jeg tok piercingen i utgangspunktet.

Og, ja - selvfølgelig burde jeg heller gått til et piercingstudio for å få hjelp, men så smart var jeg altså ikke... :klaske:

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å dynnke navelen min i pyriseptvann jeg da jeg skulle bytte. Da gled stanga bare rett gjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...