hobbykokken Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Hallo Hvilket regntøy lønner det seg å kjøpe av kattnakken og didrikson? Jeg tenker at det skal gå i arv til to barn til.
Gjest Magnifiq Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 Her slites alt av regntøy, og kan sjeldent gå i arv, uansett hvilket merke vi har kjøpt. Kattnakken har jeg aldri hørt om. hvor selges det?
hobbykokken Skrevet 4. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2017 Kattnakken.no skal visstnokvære veldig bra. Didrikson får man ofte rimelig på jollyroom men da blir det didrikson, 58 minutter siden, Magnifiq skrev: Her slites alt av regntøy, og kan sjeldent gå i arv, uansett hvilket merke vi har kjøpt. Kattnakken har jeg aldri hørt om. hvor selges det?
*Ariel* Skrevet 4. april 2017 #4 Skrevet 4. april 2017 Veldig fornøyd med kattnakken. Både til minsten, mor og far. Minsten er på sitt andre sett nå. Det første er levert videre til en annen liten gutt 😊 kommer ikke til å bytte merke med det første
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 Vi har kattnakken regntøy nå(tror vi kjøpte det i høst), men stoffet på knærne har blitt så slitt at det kommer vann inn. Du ser liksom at gummien dras, hvis du forstår. Hun blir 3 nå. Så jeg er ikke fornøyd. Anonymkode: 4ee30...86a
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #6 Skrevet 4. april 2017 Ingen av de overnevnte, men vil tipse om Polarn O pyret er superfornøyd med regntøyet der. Anonymkode: 67d82...04c
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #7 Skrevet 5. april 2017 Jeg har didrikson til 2-åringen min, veldig fornøyd med det. Kjøpte det på tilbud på Jollyroom, tror det heter stormman Anonymkode: 1217c...24c
hobbykokken Skrevet 5. april 2017 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen av de overnevnte, men vil tipse om Polarn O pyret er superfornøyd med regntøyet der. Anonymkode: 67d82...04c Vet du om de har foret regntøy også? Har en liten frysepinne som trenger foret regnsett.
hobbykokken Skrevet 5. april 2017 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har didrikson til 2-åringen min, veldig fornøyd med det. Kjøpte det på tilbud på Jollyroom, tror det heter stormman Anonymkode: 1217c...24c Jeg bestilte faktisk derfra i går. Et foret sett til vinteren og et vanlig pluss to sydvester :-)
Gjest thejohan Skrevet 5. april 2017 #10 Skrevet 5. april 2017 Jeg har aldri vært fornøyd med Didrikson, men veldig fornøyd med Kattnakken. Alena har hatt Kattnakken i over 1 år nå, og det er ikke antydning til å være slitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå