Gå til innhold

Profesjon psykologi Tromsø.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kan komme direkte inn på profesjon i Tromsø. Men har hørt det er hardt å komme videre inn på 2.året fordi du konkurrerer med dine medstudenter, i tillegg til alle de som går årsstudium andre steder. Prioriterer UiT de som er på profesjon eller er jeg i konkurransen med de fra årsstudium også? 

Anonymkode: c3f22...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva mener du med at du kan komme direkte inn på profesjon i Tromsø? Ingen kan det, man har årsstudium først og så kjemper seg inn for 2. året.

Anonymkode: 341b8...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høy konkurranse, man må ha så og si bare A tror jeg. Noen jeg kjenner gikk på et annet universitet med samme opplegg og de sa de måtte ha det for å komme inn på profesjon i hvert fall. Som personen over sier tror jeg alle må starte på årsstudium og søke seg inn på profesjon, men mulig det har endret seg?

Anonymkode: 5f754...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Går psykologi på UIT selv nå. Du må ha årsstudium, og A på ALLE eksamner, og da er det fortsatt liten sjanse for å komme inn på profesjon, pga få plasser og mange med A snitt fra hele norge, så de trekker tilfeldig. Ha noe du liker på 2.valg, for du kommer mest sansynlig ikke inn, men du kan jo prøve og være heldig!

Anonymkode: 5e6a6...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...