AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #1 Del Skrevet 4. april 2017 Jeg kan komme direkte inn på profesjon i Tromsø. Men har hørt det er hardt å komme videre inn på 2.året fordi du konkurrerer med dine medstudenter, i tillegg til alle de som går årsstudium andre steder. Prioriterer UiT de som er på profesjon eller er jeg i konkurransen med de fra årsstudium også? Anonymkode: c3f22...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #2 Del Skrevet 4. april 2017 Hva mener du med at du kan komme direkte inn på profesjon i Tromsø? Ingen kan det, man har årsstudium først og så kjemper seg inn for 2. året. Anonymkode: 341b8...79a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #3 Del Skrevet 4. april 2017 Høy konkurranse, man må ha så og si bare A tror jeg. Noen jeg kjenner gikk på et annet universitet med samme opplegg og de sa de måtte ha det for å komme inn på profesjon i hvert fall. Som personen over sier tror jeg alle må starte på årsstudium og søke seg inn på profesjon, men mulig det har endret seg? Anonymkode: 5f754...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #4 Del Skrevet 5. april 2017 Går psykologi på UIT selv nå. Du må ha årsstudium, og A på ALLE eksamner, og da er det fortsatt liten sjanse for å komme inn på profesjon, pga få plasser og mange med A snitt fra hele norge, så de trekker tilfeldig. Ha noe du liker på 2.valg, for du kommer mest sansynlig ikke inn, men du kan jo prøve og være heldig! Anonymkode: 5e6a6...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå