AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Jeg venter på at ett valpekull skal bli født snart. Men jeg er så i tvil. I det ene øyeblikket gleder jeg meg innmari og tenker bare positiv på dette, mens i neste sekund tenker jeg, hjelp hva har jeg snart gjort og får panikk på tanken på en hund til. Jeg er så veldig ambivalent. Tror jeg bare får panikk ved tanken men så vil jeg jo samtidig ha og gleder meg til evt. Å hente han i sommer. Så setter skeptisken inn for fullt og jeg blir redd jeg har gjort noe dumt men så vil jeg jo ha en hund til. Jeg er veldig ambivalent sånn generelt av meg i alle valg jeg tar. Skal, skal ikke, skal, skal ikke osv. Det er så slitsomt. Magefølelsen sier hjelp, men samtidig så ser jeg frem til å få en valp. Hva bør jeg gjøre? Hva hadde dere gjort? Jeg tror at når jeg får hunden så vil jeg jo ha den, men det er dette endelige valget som plager meg. Det blir feil uansett hva jeg ender på. I tillegg gleder jeg meg til å bli kjent med valpen men samtidig er det skrekk blandet fryd. Jeg ser jo frem til å få valpen og gleder meg, men samtidig er jeg usikker men så er jeg veldig usikker av meg som person og valg er veldig vanskelig for meg å ta i alt mulig. Ikke lettt dette her. Anonymkode: adfef...434
Byjenta! Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 En hund, og dyr generelt er jo noe du skal ha i flere år, som du skal ta vare på. En hund er jo en du må lære opp, ta med ut, lære å bli renslig osv... Da er det viktig at du er 100% Sikker, det er en som kommer til å være avhengig av deg lenge fremover. Og selvom du vil litt ha, så sier du at du blir usikker igjen... Jeg ville da venta til jeg er 110% Sikker på at det er "dette jeg vil, og dette er jeg klar for", så ikke du gjør noe å angrer. Jeg ville heller ventet og tenkt enda lenger til du er sikker i valget ditt. Men selvfølgelig, helt og fullt opp til deg.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 Har du hund fra før av? Å få hund er noe du skal være 100% sikker på! Det er en forpliktelse i inntil 15 år, som du sikkert vet fra før:) Anonymkode: 9a56f...9c6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #4 Skrevet 4. april 2017 Ja har hund fra før av ja. Anonymkode: adfef...434
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 Da sier jeg kjør på:) Hadde hund og fikk valp selv, da fikk jeg god hjelp av førstemann til å oppdra minien. Anonymkode: 9a56f...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå