AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Det fjelder en hannkatt! Og hele huset stinker kattepiss! Jeg virderer å sende den ut til kvelden uansett.. Anonymkode: 7d252...750
Gjest kaninen Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 Om dyrlegen har sakt at han ikke skal ut på et døgn, så holder du han inne. Så enkelt er det faktisk.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 1 minutt siden, kaninen skrev: Om dyrlegen har sakt at han ikke skal ut på et døgn, så holder du han inne. Så enkelt er det faktisk. Jeg kan faktisk ikke det.. huset blir jo ødelagt!! Da er alternativet å få noen til å avlive katten faktisk(dyrelegen er langt unna å stenger straks).. så den sjansen må jeg bare ta.. Anonymkode: 7d252...750
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #4 Skrevet 4. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det fjelder en hannkatt! Og hele huset stinker kattepiss! Jeg virderer å sende den ut til kvelden uansett.. Anonymkode: 7d252...750 Hvorfor ringer du ikke dyrlegen om du har spørsmål? Anonymkode: a8fe6...e9e 10
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor ringer du ikke dyrlegen om du har spørsmål? Anonymkode: a8fe6...e9e De svarer ikke! Anonymkode: 7d252...750
TheGirlWhoWaited Skrevet 4. april 2017 #6 Skrevet 4. april 2017 Enig med "kaninen" over her, man gjør som dyrlegen har sagt. To grunner: den har vel hatt narkose og bør derfor passes litt ekstra på, og den har en operasjonssår som man skal passe på at det ikke går infeksjon i. Går den ikke på kasse? 13
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #7 Skrevet 4. april 2017 Akkurat nå, TheGirlWhoWaited skrev: Enig med "kaninen" over her, man gjør som dyrlegen har sagt. To grunner: den har vel hatt narkose og bør derfor passes litt ekstra på, og den har en operasjonssår som man skal passe på at det ikke går infeksjon i. Går den ikke på kasse? Den er en utekatt som alltid har gjort fra seg ute.. men jeg har kasse, som han ikke bruker 😡😡 Anonymkode: 7d252...750
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #8 Skrevet 4. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den er en utekatt som alltid har gjort fra seg ute.. men jeg har kasse, som han ikke bruker 😡😡 Anonymkode: 7d252...750 Da lar du den selvfølgelig være på et meget avgrenset område det døgnet! Anonymkode: 06e16...f60 30
Gjest kaninen Skrevet 4. april 2017 #9 Skrevet 4. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan faktisk ikke det.. huset blir jo ødelagt!! Da er alternativet å få noen til å avlive katten faktisk(dyrelegen er langt unna å stenger straks).. så den sjansen må jeg bare ta.. Anonymkode: 7d252...750 Seriøst, avlive den? Du ser ut til å være fryktelig knyttet til katten din...La den gå på et lite avskjermet rom, også fjerner du ting som kan bli ødelagt...
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #10 Skrevet 4. april 2017 Veldig fint at du kastrerer, men du bør nok holde han inne. Hvis du absolutt ikke holder ut kan du vel stenge den inne på et rom? Bedre enn at han fumler rundt ute full av bedøvelse og smertestillende. Anonymkode: d9dc3...fd3 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #11 Skrevet 4. april 2017 5 minutter siden, kaninen skrev: Seriøst, avlive den? Du ser ut til å være fryktelig knyttet til katten din...La den gå på et lite avskjermet rom, også fjerner du ting som kan bli ødelagt... Kan jeg fjerne gulvet? Anonymkode: 7d252...750
Gjest kaninen Skrevet 4. april 2017 #12 Skrevet 4. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan jeg fjerne gulvet? Anonymkode: 7d252...750 Du kan legge ut håndkler og vaske i morra. Du trenger ikke gjøre det så fryktelig vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #13 Skrevet 4. april 2017 Du kan be eldre nabo eller andre som du vet er hjemme på dagtid om de kan komme til deg og passe katten mot betaling. Anonymkode: c3beb...714
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #14 Skrevet 4. april 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan be eldre nabo eller andre som du vet er hjemme på dagtid om de kan komme til deg og passe katten mot betaling. Anonymkode: c3beb...714 I morgen kan jo katten ut, så da er det jo ingen problem.. men når har jeg vasket og vasket, men lukten går ikke bort.. hannkattepiss setter seg fast og BLIR der.. så gulvet på vaskerommet må nok byttes 😕 Anonymkode: 7d252...750
Sirah Skrevet 4. april 2017 #15 Skrevet 4. april 2017 Ærlig talt, du kan ikke vurdere å avlive katten din fordi den ikke kan ut på et døgn? Håper virkelig du troller! Så klart må katten få ro etter en operasjon, det sier seg jo selv. Den er mest sannsynlig groggy etter narkose pluss operasjonssår som det ikke skal komme dritt inn i. Du får stenge den på et lite område og legge et tykt lag med avispapir på gulvet. Problem løst. 20
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #16 Skrevet 4. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: I morgen kan jo katten ut, så da er det jo ingen problem.. men når har jeg vasket og vasket, men lukten går ikke bort.. hannkattepiss setter seg fast og BLIR der.. så gulvet på vaskerommet må nok byttes 😕 Anonymkode: 7d252...750 Edikkvann er fint mot kattepiss. Så vanskelig du gjør det. Ha katten på et eget rom å ha kasse der. Legg ut feks håndklær eller avispapir. Den har blitt operert å skal da ikke ut! Den har et sår som trenger ro, den har vært i narkose å ethvert oppegående menneske skjønner da hvorfor man ikke sender en katt ut i den tilstanden Anonymkode: 80378...bb8 17
ViljaH Skrevet 4. april 2017 #17 Skrevet 4. april 2017 Putt den i kattebur. Katten har et operasjonssår som kan rives opp. Den har sikkert nok hormoner i kroppen enda til å finne på kattesprell også om han møte en søt frøken, au au i stinga. + narkose og infeksjon. 3
Brimi Skrevet 4. april 2017 #18 Skrevet 4. april 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan faktisk ikke det.. huset blir jo ødelagt!! Da er alternativet å få noen til å avlive katten faktisk(dyrelegen er langt unna å stenger straks).. så den sjansen må jeg bare ta.. Anonymkode: 7d252...750 Her var vi glad i katten ja... Du, eller katten, får håpe at katten aldri blir syk. Ofte så begynner de å tisse inne pga sykdom/skade/smerter. 9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #19 Skrevet 4. april 2017 Hvorfor i all verden har du katt, TS? Anonymkode: d4fca...017 16
Gjest HappyWaffle Skrevet 4. april 2017 #20 Skrevet 4. april 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan faktisk ikke det.. huset blir jo ødelagt!! Da er alternativet å få noen til å avlive katten faktisk(dyrelegen er langt unna å stenger straks).. så den sjansen må jeg bare ta.. Anonymkode: 7d252...750 Å så glad du er i katten din da. Kanskje du skal omplassere den så kommer den til noen som ikke bare ser på den som er byrde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå