Gå til innhold

Noen her som kjøpte uten og gå igjennom budrunde ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som kjøpte uten og gå igjennom budrunde ?

Altså jeg mener at du\dere var de eneste som kom med et bud og at dere ikke trengte og by over noen andre.

Anonymkode: 4e84f...3d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor lurer du?

Anonymkode: a6ffc...dde

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja. Kom med bud før fellesvisningen som selger godtok.

Anonymkode: 82584...341

Skrevet

Ja. Er alltid stappfullt på visning dessverre. Samtidig er det noen som tror det hjelper å smiske med eiendomsmegleren haha

AnonymBruker
Skrevet

Ja, eneste på visning. La inn bud, selger avslo, økte budet(bydde mot oss selv) en ukes tid senere(da ingen kom på neste visning). Selger godtok det nye budet vi kom med. 

Anonymkode: 03fe1...139

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ca 10 år siden den ble kjøpt. Ga bud under face value, det ble avslått. Gikk opp til face value (som uansett var en bra pris på tidspunktet) og det ble godtatt. 

Anonymkode: 15b86...8c8

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg var heldig og fikk kjøpe en leilighet for et par år siden etter å ha tapt en som var helt lik på forkjøp (den jeg fikk hadde litt finere utsikt). Selger ville ha minst mulig styr (eldre dame), så leiligheten ble kun lagt ut på OBOS sine sider, og så fikk jeg kjøpe den for summen jeg vant den første budrunden med. Jeg kunne jo tapt den på forkjøp også, men det gikk heldigvis bra. Det er mulig hun kunne fått litt mer for den, men hun sparte noe på meglerutgifter (aner ikke hva megler tok, håper hun valgte timepris, uansett slapp hun markedspakke).

Anonymkode: 2dabd...46f

Skrevet

Ja, vi kjøpte enebolig og vi var eneste budgiver. Var i budrunde med selger, da. 

Gjest canacas
Skrevet

Ja, gjort tre ganger. Den ene var nybygg da. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Fikk kjøpt til prisantydning. 

Anonymkode: e437b...cd7

AnonymBruker
Skrevet

I Oslo er det lite budkrig og få folk på visning utenom de få områdene der saueflokken alltid skal kjøpe.

Anonymkode: 07568...bd7

AnonymBruker
Skrevet

Ja. En kamerat av min svoger hadde hørt at vi var på boligjakt, så vi kjøpte leiligheten hans til takst. Vi slapp å konkurrere i budrunde, og han slapp styret med megler og visning(er).

Anonymkode: 7b226...a0c

AnonymBruker
Skrevet

Ja, en familie jeg kjenner. De ga et bud, selger kom med motbud 50k over, kjøper aksepterte og vips ble boligen solgt.

Anonymkode: 4c8b0...fac

AnonymBruker
Skrevet

Jeg "knabba" leiligheten fra den eneste budgiveren og budvinneren på forkjøpsrett. Tenker han var litt sånn pissed irritert.

Anonymkode: bfe20...04b

• Liker 1
Gjest Boxee
Skrevet

Ja. Prisantydning var 1,4. Vi fikk huset for 1.1.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ingen som orket tanken på oppussing antar jeg.

Anonymkode: e039b...770

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte sånn både vår første leilighet i Oslo for 7 år siden, og vår neste leilighet i Oslo for ett år siden, merkelig nok. Vi var eneste budgivere, ingen andre ville ha, merkelig nok. Populære områder også.. Ikke oppussings objekter. Jeg begynner å lure på om jeg har helt annen smak/prioriteringer enn alle andre.

Anonymkode: faec1...462

AnonymBruker
Skrevet

Meldte forkjøpsrett på et rekkehus i borettslag. Var ikke med på budgivning. Kjøpte på ansinnitet.

Anonymkode: a679f...804

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg "knabba" leiligheten fra den eneste budgiveren og budvinneren på forkjøpsrett. Tenker han var litt sånn pissed irritert.

Anonymkode: bfe20...04b

Samme her, føltes veldig deilig og veldig sleipt på samme tid. Fornøyd nå, da!

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte på Frogner for 8 år siden, 200.000 under takst. Eneste som var interessert.

Anonymkode: c06b5...075

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...