Gå til innhold

Kan jeg bruke sort strømpebukse til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg bruke svart (tynn) strømpebukse til denne kjolen? https://cubus.com/no/7197083_F990

Eller bør jeg gå for hudfarget? Skal ha sort bollero og sorte ballerina sko til kjolen. Skal bruke den i konfirmasjon.

Noen som har peiling som kan gi meg noen tips? ;)

Anonymkode: a5358...f4d

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Uh, eg syntest det der var eit typisk døme på ein kjole som ikkje funkar med strømpebukse under i det heile, eg. Alt anna enn sandalar ser seg for meg blir litt rart til denne, og strømper i sandalar funkar veldig dårleg. Men i nauden eter fanden fluger, så om du MÅ ha strømpebukser og lukka sko, så ville eg nok godt for hudfarga, veldig tynne hudfarga, 7 denier eller noko slikt, slik at dei i praksis ikkje er synlege. 

Gjest canacas
Skrevet

Nei, bare armer krever nude strømper. 

Skrevet

nei. jeg stemmer for ingen strømpis :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruk ALDRI hudfarget strømpebukse,,,, Det blir jo ikke mer harry en det!!!!

Anonymkode: c6f84...1bf

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Takk for at dere svarte:) Må legge til at jeg misliker å pynte meg og gjør det så sjeldent som overhodet mulig hehe, så kan ikke skryte på meg at jeg har peiling overhodet :fnise:

Anonymkode: a5358...f4d

Skrevet

Jeg skjønner ikke dette hatet mot hudfarget strømpebukse, så jeg hadde lett gått for det og ballerinasko. Heller at en eller annen ukjent person mener jeg er harry enn å fryse :)

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, nattsvermer skrev:

Jeg skjønner ikke dette hatet mot hudfarget strømpebukse, så jeg hadde lett gått for det og ballerinasko. Heller at en eller annen ukjent person mener jeg er harry enn å fryse :)

hun kan jo ha sort strømpebukse, ikke særlig kaldere det enn hudfarget:nigo:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hun kan jo ha sort strømpebukse, ikke særlig kaldere det enn hudfarget:nigo:

Nei, vil tro det blir omtrent likt :P Så TS, jeg foreslår at du prøver og ser hva du selv liker best :) 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, nattsvermer skrev:

Fordi nude strømpebukser i de fleste tifeller gjør at man ser ut som om man har proteser. For mørke, for lyse, for tykke, for shiny.. Skal man absolutt ha nude så bør de være veldig tynne, ikke shiny og så lik resten av hudfargen som mulig. 

Verste jeg ser er såkalt "tan" strømpebukser, skal liksom se ut som om beina er solbrune, det ser bare sært ut

Anonymkode: f3b82...78e

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi nude strømpebukser i de fleste tifeller gjør at man ser ut som om man har proteser. For mørke, for lyse, for tykke, for shiny.. Skal man absolutt ha nude så bør de være veldig tynne, ikke shiny og så lik resten av hudfargen som mulig. 

Verste jeg ser er såkalt "tan" strømpebukser, skal liksom se ut som om beina er solbrune, det ser bare sært ut

Anonymkode: f3b82...78e

Det er helt greit for meg at du mener det. Jeg er forøvrig enig i at de ikke bør være for shiny eller mørke ja. Det blir som å bruke feil sminke. Men her på KG virker det ofte som om det er et absolutt forbud mot hudfarget, og det mener jeg bør være opp til hver enkelt. Regner med de fleste har speil og ser hva de kler.

• Liker 7
Gjest Tigress
Skrevet

Hudfarga strømper i heilt rett farge er som å ha foundation på beina. Dei må vere litt blanke, ikkje veldig, elles blir dei unaturleg matte. Og så må dei vere veldig tynne om sommaren. Om vinteren, i kunstig lys, kan ein komme unna med hudfarga strømper i 20 denier, men det funkar dårleg om sommaren, altså. 

Gjest lipgloss
Skrevet
På 4.4.2017 den 14.18, Tigress skrev:

Uh, eg syntest det der var eit typisk døme på ein kjole som ikkje funkar med strømpebukse under i det heile, eg. Alt anna enn sandalar ser seg for meg blir litt rart til denne, og strømper i sandalar funkar veldig dårleg. Men i nauden eter fanden fluger, så om du MÅ ha strømpebukser og lukka sko, så ville eg nok godt for hudfarga, veldig tynne hudfarga, 7 denier eller noko slikt, slik at dei i praksis ikkje er synlege. 

Helt enig i dette :) 

AnonymBruker
Skrevet
På 4.4.2017 den 14.24, AnonymBruker skrev:

Bruk ALDRI hudfarget strømpebukse,,,, Det blir jo ikke mer harry en det!!!!

Hudfarget strømpebukse kan helt fint fungere dersom den passer hudfargen din og ikke gir gjenskinn. Hertuginne Kate bruker mye hudfargede strømpebukser, og til noen anledninger som f.eks. begravelser så passer det seg ikke å gå uten strømpebukse. 

Anonymkode: 364c0...a33

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hudfarget strømpebukse kan helt fint fungere dersom den passer hudfargen din og ikke gir gjenskinn. Hertuginne Kate bruker mye hudfargede strømpebukser, og til noen anledninger som f.eks. begravelser så passer det seg ikke å gå uten strømpebukse. 

Anonymkode: 364c0...a33

Takk alle gode makter for Hertuginne Kate, hun burde få medalje, minst. Håper hun trer på seg hudfargede strømper stadig oftere, slik at vi andre dødelige kan få lov vi også. 

Og siden jeg har ordet: måtte nude sko bli bannlyst herfra og til helvete, noe så stygt! Måtte den personen som startet den trenden få en bitteliten, men vond liktorn :lur:

Anonymkode: 4afe2...a6f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 4.4.2017 den 14.32, nattsvermer skrev:

Nei, vil tro det blir omtrent likt :P Så TS, jeg foreslår at du prøver og ser hva du selv liker best :) 

Nei, man fryser mindre med strømpebukse enn uten. 

Anonymkode: c111e...919

Skrevet

En hudfarget en i 5-10 denier  halvblank er pent.  Den syns nesten ikke, blir bare som kosmetikk for bena. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk alle gode makter for Hertuginne Kate, hun burde få medalje, minst. Håper hun trer på seg hudfargede strømper stadig oftere, slik at vi andre dødelige kan få lov vi også. 

Og siden jeg har ordet: måtte nude sko bli bannlyst herfra og til helvete, noe så stygt! Måtte den personen som startet den trenden få en bitteliten, men vond liktorn :lur:

Takk alle gode makter for Hertuginne Anonymbruker a6f, hun burde få medalje, minst. Håper hun fortsetter å hate nude ballerinasko, slik at vi andre dødelige kan slippe å ha en egen mening om det. Tenk så forferdelig om noen skulle like det og gå med det!!!!!!

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk alle gode makter for Hertuginne Anonymbruker a6f, hun burde få medalje, minst. Håper hun fortsetter å hate nude ballerinasko, slik at vi andre dødelige kan slippe å ha en egen mening om det. Tenk så forferdelig om noen skulle like det og gå med det!!!!!!

Ja, tenk om noe så grufullt skulle skje. Forøvrig er du synsk, hvordan kunne du ellers ha visst at jeg hater ballerinasko også? De er fine på barn bare. Det var godt å få det ut :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sjekket nå nettopp Kate Middleton og hun bruker da nude strømpebusker hele tiden. Jeg tenker ikke over det en gang på de bildene jeg, kunne lett gått for meg som uten noe, når jeg ikke tenker noe særlig over det. Så nude strømpebukser burde være helt innafor. Synes det er helt fint jeg! :) 

Anonymkode: e54ca...62c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...