AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Hei dere. I går dro jeg til en piercer i byen og fikk tatt hull i septum (nesen). Jeg sa spesifikt til han at jeg ville ha muligheten til å gjemme den på jobb (det er derfor jeg ville ha den), og han sa det var null problem, jeg kunne ta av kulene senere og så snu den opp i nesen. Jeg tenkte ikke på dette før senere, men det kunne han jo gjort der og da. Da jeg kom hjem innså jeg hvor skjev den var! Ikke bare litt skjev, men VELDIG. Jeg tenkte det var hevelse, og at jeg kunne snu den opp i nesen til hevelsen hadde gått ned, men ringen var alt for liten og ville ikke opp. Jeg måtte altså dra på jobb sånn her... Jeg fikk sendt han melding etter mye om og men, og la ved bilder. Han sa det ikke skulle være sånn, at den ikke var sånn da jeg dro, og at jeg skulle ta den ut og heller komme tilbake for å ta den på nytt gratis. Hele greia har egentlig skremt meg, og jeg er ikke gira på å ta den på nytt, så jeg spurte om å få pengene tilbake, men det gikk visst ikke. Er det riktig? Det er jo han som har gjort feil... Jeg er litt lei meg, for jeg har gledet meg i månedsvis, og det er mye penger for meg å tape. Jeg må også nevne at jeg er veldig fornøyd med ham ellers. Han har tatt alle mine tidligere piercinger på meg, og jeg har aldri hatt noe problem. Anonymkode: 5b3c6...6b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå