Gjest lmari Skrevet 17. desember 2004 #1 Skrevet 17. desember 2004 Får man kjøpt Louis Vuitton-vesker i Oslo, egentlig? Og hva koster de?
Snuppelure Skrevet 18. desember 2004 #2 Skrevet 18. desember 2004 Tror faktisk ikke det. For 4 -5 år siden var det ingen som hadde agentur for disse veskene i Norge. Har ikke hørt om at noen har fått det heller. Ring Kamikase Donna i Hegdehaugsveien de vet det helt sikkert dersom noen har det. Prismessing aner jeg ikke hva de ville kostet i Norge, men dyrt er jeg sikker på at de vil være Langt over kostnadsgrenser for de fleste som bærer "slike vesker" i dag i allefall....
Skravla Skrevet 18. desember 2004 #3 Skrevet 18. desember 2004 Det er ikke mulig å kjøpe LV vesker i Oslo. Tror nærmeste butikk er i København.
Snuppelure Skrevet 18. desember 2004 #4 Skrevet 18. desember 2004 Nå er jeg helt sikker :-) Nei du får ikke kjøpe disse veskene i Norge. Du må til Stockholm eller København som Skravle sier. Full oversikt over forhandlere finner du her http://www.vuitton.com/
-ida- Skrevet 20. desember 2004 #5 Skrevet 20. desember 2004 Du kan jo kjøpe på nettbutikken så sparer du deg for en flytur/ biltur til sverige eller danmark.
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #6 Skrevet 20. desember 2004 Du kan jo kjøpe på nettbutikken så sparer du deg for en flytur/ biltur til sverige eller danmark. Det står US Only på Nettbutikken....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå