Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har jobbet en plass nå i 2 mnd og ønsker å slutte da jeg merker det tar litt for mye fokuset vekk fra studiene som jeg går nå. Om jeg skal si opp, hva må jeg si til arbeidsgiver? Holder det med et enkelt "Jeg ønsker å si opp fordi jeg føler jobben tar så mye fokus vekk fra skolen", eller hva tenker dere?
Er litt redd for å si opp som dere kanskje merker...

Takk på forhånd for svar :))

Anonymkode: e331e...1b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har god trening i å si opp jobber ;) Det er ikke farlig selv om det føles sånn. Jeg er 36 og synes fortsatt det er ubehagelig!

Bare si akkurat det du sa der. Syntes det var fint jeg. Viktig å være ærlig! Kanskje vil arbeidsgiver forsøke å tilrettelegge jobben slik at du kan fortsette litt til? Lykke til :) Fornuftig å prioritere studier og det forstår nok sjefen din også!

Anonymkode: 0d17a...2eb

Gjest Lilli My
Skrevet

Lever oppsigelsen skriftlig. Du trenger ingen årsak, men kan jo godt forklare alt det skyldes skolegangen.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har god trening i å si opp jobber ;) Det er ikke farlig selv om det føles sånn. Jeg er 36 og synes fortsatt det er ubehagelig!

Bare si akkurat det du sa der. Syntes det var fint jeg. Viktig å være ærlig! Kanskje vil arbeidsgiver forsøke å tilrettelegge jobben slik at du kan fortsette litt til? Lykke til :) Fornuftig å prioritere studier og det forstår nok sjefen din også!

Da prøver jeg det, tusen takk! :)

8 minutter siden, Lilli My skrev:

Lever oppsigelsen skriftlig. Du trenger ingen årsak, men kan jo godt forklare alt det skyldes skolegangen.

Herlig, takk :)

Anonymkode: e331e...1b0

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Lilli My skrev:

Jeg pleier alltid si opp muntlig. Også leverer jeg skriftlig oppsigelse etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...