AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #1 Skrevet 4. april 2017 Hei, jeg har jobbet en plass nå i 2 mnd og ønsker å slutte da jeg merker det tar litt for mye fokuset vekk fra studiene som jeg går nå. Om jeg skal si opp, hva må jeg si til arbeidsgiver? Holder det med et enkelt "Jeg ønsker å si opp fordi jeg føler jobben tar så mye fokus vekk fra skolen", eller hva tenker dere? Er litt redd for å si opp som dere kanskje merker... Takk på forhånd for svar :)) Anonymkode: e331e...1b0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #2 Skrevet 4. april 2017 Hei, jeg har god trening i å si opp jobber Det er ikke farlig selv om det føles sånn. Jeg er 36 og synes fortsatt det er ubehagelig! Bare si akkurat det du sa der. Syntes det var fint jeg. Viktig å være ærlig! Kanskje vil arbeidsgiver forsøke å tilrettelegge jobben slik at du kan fortsette litt til? Lykke til Fornuftig å prioritere studier og det forstår nok sjefen din også! Anonymkode: 0d17a...2eb
Gjest Lilli My Skrevet 4. april 2017 #3 Skrevet 4. april 2017 Lever oppsigelsen skriftlig. Du trenger ingen årsak, men kan jo godt forklare alt det skyldes skolegangen.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #4 Skrevet 4. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har god trening i å si opp jobber Det er ikke farlig selv om det føles sånn. Jeg er 36 og synes fortsatt det er ubehagelig! Bare si akkurat det du sa der. Syntes det var fint jeg. Viktig å være ærlig! Kanskje vil arbeidsgiver forsøke å tilrettelegge jobben slik at du kan fortsette litt til? Lykke til Fornuftig å prioritere studier og det forstår nok sjefen din også! Anonymkode: 0d17a...2eb Da prøver jeg det, tusen takk! 8 minutter siden, Lilli My skrev: Lever oppsigelsen skriftlig. Du trenger ingen årsak, men kan jo godt forklare alt det skyldes skolegangen. Herlig, takk Anonymkode: e331e...1b0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 8 minutter siden, Lilli My skrev: Lever oppsigelsen skriftlig. Du trenger ingen årsak, men kan jo godt forklare alt det skyldes skolegangen. Jeg pleier alltid si opp muntlig. Også leverer jeg skriftlig oppsigelse etterpå. Anonymkode: 0d17a...2eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå