Bridget Jones Skrevet 9. januar 2005 #41 Del Skrevet 9. januar 2005 fikk nytt kamera av mannen min på fredag :-) Og det var Olymus u mini. Lite og hendig. Har ikke blitt så kjent med det ennå, men mannen sier at det er ganske bra. Det kostet litt under 3000-, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 9. januar 2005 #42 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg fikk Olympus Mju Mini Digital til jul, og er superfornøyd!! Det er pent å se på, lite og tar fantastiske bilder, samtidig som det er enkelt i bruk (jeg er ikke veldig teknisk av meg..). Det har vunnet noen tester i det siste også!! Dagbladet sin test tror jeg det var. Tror det koster rundt 3000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #43 Del Skrevet 9. januar 2005 Ixus 400, veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. januar 2005 #44 Del Skrevet 9. januar 2005 Vi har to digitale kamerarer. Det vanlige kompaktkamera er Canon Ixus II. Funker bra det, og var veldig fornøyd med det inntil vi kjøpte speilrefleks, Canon EOS 20D for et par uker siden. Blitt helt hekta på fotografering. Og det er stor forskjell på bildekvaliteten. Men selvfølgelig, til hvert sitt bruk. Hvilket kamera som er best avhenger av hva slags bruk det er ment til. SRL-kamera har vi til hobbybruk og "viktige" bilder, men kompaktkamera blir brukt til party osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. januar 2005 #45 Del Skrevet 10. januar 2005 Canon EOS 10D, speilrefleks. Men må ha meg en liten knipsesak også. Ixus eller lignende. EOSen er for tung å drasse på overalt, men super til sitt bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå