Gå til innhold

Ser du forskjell? (før og etter sunnere livsstil)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huff, de klærne jeg hadde på meg i fjor er helt grusomme, så beklager det synet. Uansett, klarer du å se forskjell på før- og etterbildet? Det er ca 9-10 måneder siden og jeg er mye mer aktiv og sunnere nå. Er dumme bilder, men jeg har ikke så mange bilder.

Jeg tror jeg ser en forskjell. Kan det stemme? :laugh: Jeg håper det kan sees i alle fall litt, hehe! Føler meg i alle fall mye bedre! Klarer å være aktiv uten å bli helt utmattet. 

Anonymkode: 4fe3c...f08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ops, glemte bilde. 

TS

rghjkkl.jpg

Anonymkode: 4fe3c...f08

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du har samme buksa liggende kan du jo ta på den og ta et nytt bilde. Kanskje enklere å se da. 

Anonymkode: d715d...4c1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å måle noen forskjell når du har på deg mye klær, og det er også ulik vinkel på bildene. Skulle hatt et "før" og et "etter" i singlet og truse, du var jo slank/normalvektig fra før så det er ikke snakk om stort vekttap. Det er først og fremst stramhet som vil forandre seg når en såpass normalvektig kropp trenes, og det er som sagt vanskelig å se på et påkledd bilde.

Uansett så er jo det viktigste nettopp det du nevner: at du merker at kroppen har det bedre, tåler mer aktivitet, at du får mer energi og føler deg freshere. Da er du på riktig spor.

Anonymkode: b4716...b30

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har håret ditt vokst så mye på 9-10 mnd?
Vanskelig å se pga så mye klær. Lettere hvis etter-bildet var uten jakke

Anonymkode: 1283c...faa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å se siden du har løse/mye klær på deg. 

Anonymkode: 285b8...751

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Likt vanskelig å se grunnet klærne, men syntes du ser strammere ut på etterbildet, og tross i jakken ser du også mindre ut på overkroppen. Kan være fargene og slikt på bildet, men jeg synges hvert fall helt klart at du ser mye sunnere ut på bildet til høyre.

Uansett veldig godt jobbet, du sier jo selv at du merker endring, det er kjempebra! :D Stå på!

Anonymkode: 6c6e8...3f1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også du ser mindre ut på etter-bildet tross jakke. Men hvis håret har vokst så mye - har du tatt noe tilskudd?
Hvilke endringer har du gjort egentlig? Må være deilig å merke det på form og overskudd! :)

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS, men mitt hår vokser også så fort. Klipte meg skulderkort i fjor vår, nå har jeg hår som rekker til puppene. Ingen tilskudd. Tror det er individuelt.

Anonymkode: b4716...b30

• Liker 4
Gjest Overrasket
Skrevet

Synes i hvert fall du ser fin ut på etter-bildet! :tommelopp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes du ser mye strammere og sunnere ut på etter-bildet, selv om det er litt vanskelig å se med de klærne du har valgt :) 

Anonymkode: 02538...822

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Umulig å si med forskjellig bekledning og lys.

Anonymkode: 23a0e...1d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg ser så mye forskjell på kroppen, men damn, du er heldig som har et hår som vokser så fort!

Anonymkode: df255...c16

AnonymBruker
Skrevet
På 4.4.2017 den 9.43, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å se pga så mye klær. Lettere hvis etter-bildet var uten jakke

Håret mitt vokser også fort. Klipte meg til over skuldrene og etter 3 år så hadde jeg midjelangt hår. 

Så jeg betviler ikke tidsperioden ts har slanket seg basert på hårveksten. 

Anonymkode: 570fd...f2c

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Ser forskjell- bra jobbet-:)

Anonymkode: d370c...97e

Skrevet

du står på to helt forskjellige måter,vinkelen er annerledes og klærne er mye mer flatterende. Lettere å se om du hadde to bilder som ligner litt men utifra bildet ser du slankere ut:)

AnonymBruker
Skrevet

Er det til høyre etter-bildet? Ser ut som du har gått opp 2-3kg.

Anonymkode: 5d4f8...078

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det til høyre etter-bildet? Ser ut som du har gått opp 2-3kg.

Anonymkode: 5d4f8...078

:angry: Går det an å komme med en så idiotisk kommentar. Og leker du dum? Selvfølgelig er det til høyre etterbildet. Hun skriver før- og etterbildet. Før kommer da til venstre og etterbildet til høyre. Fra venstre til høyre. Og nei, det ser da for faen ikke ut som hun har lagt på seg 2-3 kg. :bond: Dette skriver du bare for å være ekkel. 

TS. Jeg synest du ser bra ut på begge bildene. :) Det er litt vanskelig å se så mye mtp. at bildene er så forskjellige, men jeg synest iallfall du ser ekstremt sporty og fresh ut på det nye bildet. Og slank :) Ikke bry deg om denne ekle kommentaren over her. Vedkommende troller bare eller så er det misunnelse på gang, eller noen med et veldig forvridd syn på kropp. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns du ser bra ut på begge bilder jeg. Kjempefin i jeans og kjempefin i treningstights:)Men du ser mer trent ut på det siste bilde. :nordvesta:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...