Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får Jessica Simpson og alle disse kjendisene til å få sånne kjempefine bølgekrøller?

Prøvde med borrelåsruller, men ble ikke noe..De satt fast i håret og alt.

Håret mitt er ned til midten av ryggen og helt stritt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper de bruker varmruller, spesielle produkter til bruk med varme, og en stylist til flere tusen kroner timen.

Skrevet

Hadde slike i bryllupet mitt jeg :-) Super stolt!

Du bruker leggevann og slike borrelås ruller. Sørg for at rullene er helt tørre før du tar de ut. og ja du skal bli et bustetroll! Men nå er du bare halvveis i prosessen mot filmstjernekrøll. Nå børster du ut alle krøllen. (jepp) Så kommer det store trikset. Nå bruker du tørr-hårspray og løfter i håret mens du sprayer. Du vil se at krøllen du har viklet kommer tilbake, hjelp de ved å rulle med fingeren. Støtt og løft. Og vips så er filmstjerne bølgene på plass :-)

Med litt trening klarer du dette selv.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Hadde slike i bryllupet mitt jeg :-) Super stolt!

Du bruker leggevann og slike borrelås ruller. Sørg for at rullene er helt tørre før du tar de ut. og ja du skal bli et bustetroll! Men nå er du bare halvveis i prosessen mot filmstjernekrøll. Nå børster du ut alle krøllen. (jepp) Så kommer det store trikset. Nå bruker du tørr-hårspray og løfter i håret mens du sprayer. Du vil se at krøllen du har viklet kommer tilbake, hjelp de ved å rulle med fingeren. Støtt og løft. Og vips så er filmstjerne bølgene på plass :-)

Med litt trening klarer du dette selv.

Jeg reiv av meg halve hårmanken min da jeg prøvde meg på sånne hårruller... :-?

Skrevet

Jeg reiv av meg halve hårmanken min da jeg prøvde meg på sånne hårruller... :-?

Uff da, det er ikke bra.

Hadde du store nok ruller? Husket du leggevannet? Husket du å gre håret rett før du rullet det på? Og ikke formye hår på hver rull?

Når du ruller opp starter du på toppen av hodet og går nedover. Rullene kan godt ligge over hverandre. Når du tar ut starter du med de nederst og arbeider deg oppover. Litt lugger det men ikke i nærheten av slik du beskriver. ...

Skrevet

Jeg kjøpte meg en krølltang som skal gi slike krøller/bølger.

Den er kjempe bra :)

200kr på hqhair.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Uff da, det er ikke bra.

Hadde du store nok ruller? Husket du leggevannet? Husket du å gre håret rett før du rullet det på? Og ikke formye hår på hver rull?

Når du ruller opp starter du på toppen av hodet og går nedover. Rullene kan godt ligge over hverandre. Når du tar ut starter du med de nederst og arbeider deg oppover. Litt lugger det men ikke i nærheten av slik du beskriver. ...

jeg gjorde det helt sikkert ikke helt riktig :) men prøvde på det du sier...

Carmen, sånn krølltang hørtes jo bra ut. vanlige krølltenger lager så små/smale korketrekkere...

Skrevet

De bruker en skikkelig bred krølltang for å få slike krøller, mye enklere enn hårruller

Skrevet

WOW, en slik ønsker jeg meg!

Hvor kan jeg få tak en slik? Og er den dyr?

Skrevet
på hqhair.com...?

Tenkte på i Norge da... slik at jeg får den til å virke i norsk stikk-kontakt uten adapter...

Gjest Carmen274i.i
Skrevet

www.hqhair.com...

Man får kjøpt kontakt der også.

Kosta 19pund.

Skrevet

Mange av disse stjernene har løshår med krøller... bare så det er sagt.

Ruller fungerer dårlig hvis du har langt (tungt) hår, du vil bare oppnå litt fall og bevegelse..

Kjøp en skikkelig krølltang som er litt stor og start med å spraye med Elnett hårspray, rull på store deler om gangen og spray over igjen...disse krøllene holder en stund.

Gjest Daniella_
Skrevet

Noen her som har prøvd varmeruller?

Isåfall, hvordan er de?

Er det bra?

Vet noen forresten hvor man får tak i det? :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Varmruller får du i butikker som har godt utvalg av hårfønere etc.

Skrevet

....Ruller fungerer dårlig hvis du har langt (tungt) hår, du vil bare oppnå litt fall og bevegelse.....

Pusebaby, jeg har langt og tykt hår og opprulling med ruller på rett måte går helt fint. Det tar bare ganske så lang tid..... Mine krøller/fall sitter til morningen etter når jeg dusjer det ut.

Men nå er jeg så utrolig opptatt av den tangen Carmen274 i. skrev om at jeg tror nesten jeg må ha en slik...

Skrevet
Jeg kjøpte meg en krølltang som skal gi slike krøller/bølger.

Den er kjempe bra :)

200kr på hqhair.

Oi.. en sånn en kunne jeg virkelig tenkt meg også. Alltid på jakt etter produkter som kan gi flotte krøller :wink:

Hvor langt hår har du, Carmen, og hvordan blir krøllene? (store, små? Mulighet for å lage flere typer krøller?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...