Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen typer du ikke klarer å omgås? Jeg for min del kommer godt overens med de fleste jevnt over, men har møtt på typer som jeg potensielt kan mislike sterkt.

Eksempler:

• Verdensmesteren - nedlatende type som er i overkant høy på seg selv. Tar mye plass og må bestandig fremheve sitt store ego. Bruker alle midler på å oppnå personlig suksess. Kan og vet alt så mye bedre enn alle andre, selv om det kan være stikk motsatt. Kynisk som faen og glorifiserer eget liv, samtidig som vedkommende bevisst prøver å drite ut andre når personen føler for det. Ganske hyklersk og skinnhellig - "gjør som jeg sier, ikke gjør som jeg gjør". Ofte får slike typer lederstillinger og ufortjent mye god PR, uten at jeg ser helt hvorfor.
  • Sossen - ganske lik verdensmesteren når det kommer til stykket. En litt "glattere" utgave med et noe større pengeforbruk. Om mulig også litt mindre taktisk og føler et stort behov for å vise kropp.
  • Roy Narvestad - regelrytter så til de grader. Retningslinjer er absolutt en fordel, men enkelte kan overdrive - og det ganske voldsomt. Går etter deg bare for å gjøre ting vanskelig, og gir seg ikke med det første. Skikkelig A4 tankegang og evner ikke å tenke utenfor boksen eller se bort ifra enkelte detaljer.
  • Kranglefanten - folk som har det som sin livsoppgave å kverulere og lage en sak ut av hva som helst. Selv om personen vet at han har en dårlig sak skal h*n faen ikke gi seg av den grunn. Skikkelig "faren min er sterkere enn faren din" og "jeg er eldst og vet best - uansett" holdning til alt.

Anonymkode: b8608...9bc

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kontrollerte folk som planlegger absolutt alt i livene sine og ALDRI viser følelser og ser på det som DEN RETTE MÅTEN Å LEVE LIVET PÅ og definerer alle som har følelser og handler etter dem som GAL og som generelt rask. Grrrr...

Anonymkode: 1fbec...49e

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Mennesker uten empati, respekt og omtanke for andre.

Anonymkode: 3a478...590

• Liker 32
Skrevet

Grinebiterne er vel de jeg takler minst.

De som leter etter feil, og overser det positive.

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som mener alt er rasisme og sjalusi

Anonymkode: ab984...7ee

De som mener at ingenting er rasisme og sjalusi 

• Liker 24
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Tja, må innrømme at jeg personlig liker både "verdensmesteren", "regelrytteren" og "kranglefantene", dog avhengig av at de har en viss selvinnsikt og tåler litt selvironi. Isåfall synes jeg slike typer kan være morsomme å utfordre. Mennesker som spiller offer og slikt sett manipulerer har jeg problemer med å omgås. Folk som ofte ser begrensninger fremfor muligheter, er "stakkarslige" og negative. Samt de som er falske, baksnakker og mangler empati. 

AnonymBruker
Skrevet

Den typiske bitre KG-mannen og den typiske bitre KG-damen: Hvorfor? Fordi jeg føler at jeg mister litt respekt for dem pga måten de, uten empati, vil løfte seg selv opp og føle seg bedre med å trø andre ned uten å tenke over andres følelser. Jeg vet at det finnes "grunner" til slik oppførsel, men jeg har ikke tenkt til å benytte meg av disse begrunnelsene i denne tråden. Saken er nemlig ganske grei: vi har alle sammen et liv å leve og mennesker som ikke forstår hvordan de må vise hensyn til hvordan man påvirker andre rundt seg, som ikke kan inspirere til et bedre sted i stedet for å trø på andre og gjøre verden enda eklere enn verden allerede er (for stort sett oss alle; ikke bare deg), orker jeg ikke lenger å ta hensyn til. Jeg må rett og slett lukke ørene mine og la være å høre på et fnugg av ting dere sier. Da er det seriøst ille. Men sannheten til dere begge: Du din bitre KG-mann og bitre KG-kvinne: Man ser at trådene dere oppretter er skapt av bitterhet, sjalusi og baksnakking. Mannen som vil dra ned kvinner, og kvinnen som vil baksnakke alt som ikke er som deg. -Stay away from me!

Anonymkode: f25cd...80e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Manipulerende, sjalu og bitre eldre damer som gjør det de kan for og ødelegge for deg.

Anonymkode: 3a478...590

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Nappetass1 skrev:

De som mener at ingenting er rasisme og sjalusi 

:sFun_sleeping:

Anonymkode: ab984...7ee

• Liker 15
Skrevet

Folk som ikke vil bidra, kverulanter som kverulerer for å kverulere -og bedrevitere som tar feil.

AnonymBruker
Skrevet

Mennesker uten sosial intelligens. 

Anonymkode: bfc9e...cab

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Mennesker som er totalt hjelpeløse og de som får alt til å handle om seg selv. 

Kjenner ei som blir så ille berørt av alt som skjer i verden. Det som skjer i Colombia, var hennes feil og det er så synd på henne fordi hun syns synd på de stakkars familiene som er rammet. Da en George M. døde tok hun egenmelding for hun var så knust av hans dødsfall. Igjen var det hennes feil. 

Anonymkode: 6e07a...92e

• Liker 19
Skrevet

Arrogant belærende og sjølhøytidlige bedrevitere, som ikke VIL akseptere og forstå at andre kan ha andre meninger og oppfatninger.   :angry:

*GRØSS!!!*

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mennesker som skal belære deg hele tiden, uten at du har bedt om det eller at det faller naturlig i situasjonen, mennesker som er opphengt i sjalusi/misunnelse/jantelov og mener det er den eneste årsaken som ligger bak at noen er uenige med dem, falske mennesker, skrythalser, og mennesker som er opphengt i å måtte være midtpunktet i enhver situasjon. 

Anonymkode: f7e0a...630

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Folk som nekter å innse at situasjonen de har rotet seg opp i, er ene og alene deres egen feil, og som bruker enhver anledning til å sutre over hvor inderlig synd det er på dem.

Jeg takler heller ikke naive, gode hjelpere som nører opp under denne vrangforestillingen, og som ikke makter å stille et eneste kritisk spørsmål.

Anonymkode: 7640d...550

• Liker 19
Gjest Elseby13
Skrevet

Rasister og folk som ikke følger med på nyheter og samfunn.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Takler ikke folk som er bedrevitere, skrytepaver, belærende mennesker, kverulanter, mennesker uten empati og folk som er nærtagende.

Skrevet

De som skravler masse og klarer ikke å holde kjeft. Som ELSKER å høre sin egen stemme. Irriterende når de avbryter deg og du ikke får komme til. Bah!

Folk som aldri gjør noe galt og alt er alle andres feil. De klarer alltid å vri ting over på andre. 

De som ikke tåler kritikk og alltid går i forsvar. Søsteren min er sånn. Tåler ikke litt kritikk en gang. Blir som oftest sur og går i forsvar med en gang. Slitsomt! 

• Liker 9
Skrevet

Mennesker som omfavner offerrollen.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...