Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #1 Skrevet 17. desember 2004 Har hatt dette i tre dager nå, og det ser ikke ut til å ville gi seg. Kan bare spise riskaker og tynn suppe; alt annet gir meg mageknip/ går rett gjennom kroppen, så må fly på toalettet hele tiden... Kjedelig nå i desember, med så mye god mat som jeg gjerne vil smake på... Noen med tips til hva jeg kan gjøre for at dette skal forsvinne? Passer på å få i meg mye vann. Matlysten er ikke helt borte, og det er dumt, siden jeg ikke kan spise noe. Har ikke feber, kaster ikke opp heller. Men konstant diarè er ille nok.
Væren Skrevet 17. desember 2004 #2 Skrevet 17. desember 2004 Stakkars, høres ikke bra ut! :-( Min kjære har hatt noe lignende; det begynte mandag morgen - i dag er det fredag kveld - og han er fremdeles rar i magen. Han hadde også diare de første dagene, eller den første dagen. Men mest av alt har han hatt voldsomt vondt i magen, som luft/kolikksmerter eller skikkelig knip. Ikke så verst om morgenen, men så tar det seg opp utover dagen. Synes skikkelig synd på ham, for han er faktisk nesten aldri syk og det er sjelden han klager over noe. Men nå har han virkelig hatt vondt! Har hørt om andre som har hatt vondt i magen, ei jente i barnehagen min hadde hatt "magekramper" fortalte hun da hun kom tilbake i dag etter flere dager hjemme. Er dette et merkelig virus eller hva? I alle fall høres det ut som om det er noe som ikke slipper taket etter en dag og to. Uff og uff!!! Håper du snart blir bra igjen, Wynja! Bli-bra-igjen-klem!!!
Carmen_ Skrevet 18. desember 2004 #3 Skrevet 18. desember 2004 Det er noe som går nå for tiden dessverre! God bedring! :trøste:
Gjest Anki Skrevet 18. desember 2004 #4 Skrevet 18. desember 2004 Vi tar Silicol eller Silicea (samme produkt, to forskjellige produsenter) når vi har diare og vond mage. Det er en slags kiselgele som suger til seg giftstoffer og roer ned magen. Datteren min hadde diare tidligere i uken, og etter at hun fikk dette ble hun bra igjen. Ellers må du passe på å drikke masse, og spise mat som er mild for magen. Klare supper er bra, unngå melkeprodukter og grovbakst. God bedring! :trøste:
Tusseline Skrevet 19. desember 2004 #5 Skrevet 19. desember 2004 unngå melkeprodukter Kultura er kjempebra for dårlig mage!
Leviin Skrevet 19. desember 2004 #6 Skrevet 19. desember 2004 Kjøp Imodium på apotek mot diaré. Stopper det som regel ganske effektivt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå