Edalokojs Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Hei på deg, jeg trenger ditt råd. jeg møtte ei hyggelig jente på treninga (kampsport), som jeg gjerne vil bli bedre kjent med. Det er som regel dårlig tid før/etter treninga til å slå av en prat, så jeg vurderte å legge henne til på facebook og si 'hei', der. Jeg lurer derfor på om du synes det hadde vært creepy å bli kontaktet av noen på treninga? Har du noe på lur jeg kan skrive til henne for å vise romantiske/platoniske interesser? Jeg har forøvrig forsøkt å sende henne noen subtile signaler (innimellom). Vi er vel ellers omtrent på samme alder, +/- 2 år. På forhånd, takk
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 Så lenge du takler å bli avvist og ikke lager klein steming kan du jo legge henne til. Anonymkode: 5a990...57a 1
skogsvandreren Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 Snakk litt med ho i virkeligheten å spørr om dere skal bli bedre kjent. Hvis ho ikke tar signalene eller ikke virker interessert er ho det nok heller ikke. Men bare å legge ho til om du føler det er rett 3
annebanane Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 Om dere har utvekslet mer enn et "hei" i treningssituasjonen, så er det ikke så rart å legge henne til på facebook og snakke mer der. Creepy blir det bare om dere aldri har snakket i lag og/eller hun aldri har sett deg. 1
Gjest +LillePersille+ Skrevet 3. april 2017 #6 Skrevet 3. april 2017 Det høres ut som en ekstremt dårlig ide.
meeeg9 Skrevet 4. april 2017 #7 Skrevet 4. april 2017 Ta heller kontakt med henne på ekte, det er mye koseligere 1
Frøken_fjong1 Skrevet 4. april 2017 #8 Skrevet 4. april 2017 Jeg hadde ikke reagert om du tok kontakt på Facebook . Verden har jo blitt digital og utviklet seg i den retningen 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #9 Skrevet 4. april 2017 Kan du ikke spørre kameratene dine el mannegruppa? Istedet for å ta tiden til folk her inne? Dette er kvinneguiden,og hadde hun visst du var her inne så hadde hun ikke ofret deg et blikk. Anonymkode: e6150...524 1
Blue Sapphire Skrevet 5. april 2017 #10 Skrevet 5. april 2017 Jeg er sammen med en jeg traff på trening, så creepy er det ikke. 1
Edalokojs Skrevet 5. april 2017 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2017 Takk for tilkbakemeldingene, folkens :D Til frustrert-anonym: 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke spørre kameratene dine el mannegruppa? Istedet for å ta tiden til folk her inne? Dette er kvinneguiden,og hadde hun visst du var her inne så hadde hun ikke ofret deg et blikk. Anonymkode: e6150...524 Jeg tok også en prat med manne-vennene mine Jeg ser ikke helt hvorfor det er feil av meg å stille et spørsmål her på forumet. Er det ikke ment at vi skal kunne legge ut spørsmål her og hjelpe hverandre- uavhengig av hvilke kjønn man tilhørte? Det er synd at du tror hun ville avvist meg på et så banalt grunnlag som å skrive på kvinneforumet. Jeg får håpe hun fortsatt har lyst å gi meg en reell sjangs til å bli kjent med henne til tross for innleggene mine her på forumet
Frøken_fjong1 Skrevet 5. april 2017 #12 Skrevet 5. april 2017 49 minutter siden, Edalokojs skrev: Takk for tilkbakemeldingene, folkens :D Til frustrert-anonym: Jeg tok også en prat med manne-vennene mine Jeg ser ikke helt hvorfor det er feil av meg å stille et spørsmål her på forumet. Er det ikke ment at vi skal kunne legge ut spørsmål her og hjelpe hverandre- uavhengig av hvilke kjønn man tilhørte? Det er synd at du tror hun ville avvist meg på et så banalt grunnlag som å skrive på kvinneforumet. Jeg får håpe hun fortsatt har lyst å gi meg en reell sjangs til å bli kjent med henne til tross for innleggene mine her på forumet Ikke bry deg om mannehateren hun tror hun snakker for damer generelt ser det ut som, men det gjør hun så absolutt ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #13 Skrevet 5. april 2017 3 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Ikke bry deg om mannehateren hun tror hun snakker for damer generelt ser det ut som, men det gjør hun så absolutt ikke. ...også har vi de kjerringene som bare elsker å smiske med mennene på kg,uvisst av hvilken grunn,men jeg har mine antagelser. Anonymkode: e6150...524 1
Frøken_fjong1 Skrevet 6. april 2017 #14 Skrevet 6. april 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: ...også har vi de kjerringene som bare elsker å smiske med mennene på kg,uvisst av hvilken grunn,men jeg har mine antagelser. Anonymkode: e6150...524 Det å svare normalt og hyggelig på noen spørsmål er ikke å smiske 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå