AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Har vært sammen med dama i over fem år nå. I sommer så var forholdet "litt" kaos, vi bare kranglet. Pga dødsfall i familien så orket jeg ikke å ha henne hjemme, så jeg kastet henne ut og sa at hun kunne gjøre hva faen hun ville, og at jeg ikke brydde meg. Hun tok det bokstavelig og hadde sex med en annen. Ting har ordnet seg, vi har det helt greit sammen. Men siden dette har hun vært helt klistret fast i tlf og kan smile bare hun titter på den. Jeg har spurt om hun fortsatt har kontakt med fyren hun hadde sex med, men hun sier nei og at hun smiler av ting på Facebook.. Anonymkode: f0f37...ba6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Selvsagt er hun utro. Anonymkode: 59e4e...f8d 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 umulig for oss å vite, kan du ikke bare spørre om du kan få se hva hun ler av? Anonymkode: 36ab7...3bf
eksentrisk Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 Hvis du kastet henne på gaten uten grunn tenker jeg egentlig at forholdet burde vært over der og da. Er forholdet "greit" nå høres det ikke akkurat ut som dere har det fantastisk for å si det sånn. 4
Fru Uperfekt Skrevet 4. april 2017 #6 Skrevet 4. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært sammen med dama i over fem år nå. I sommer så var forholdet "litt" kaos, vi bare kranglet. Pga dødsfall i familien så orket jeg ikke å ha henne hjemme, så jeg kastet henne ut og sa at hun kunne gjøre hva faen hun ville, og at jeg ikke brydde meg. Hun tok det bokstavelig og hadde sex med en annen. Ting har ordnet seg, vi har det helt greit sammen. Men siden dette har hun vært helt klistret fast i tlf og kan smile bare hun titter på den. Jeg har spurt om hun fortsatt har kontakt med fyren hun hadde sex med, men hun sier nei og at hun smiler av ting på Facebook.. Anonymkode: f0f37...ba6 Må først si at måten du taklet dødsfallet på var særs skadelig for forholdet og at jeg ikke kan forstå hvorfor hun tok deg tilbake. Når det kommer til om hun er tro eller ei så må du nesten spørre henne. 3
Peter007 Skrevet 4. april 2017 #7 Skrevet 4. april 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært sammen med dama i over fem år nå. I sommer så var forholdet "litt" kaos, vi bare kranglet. Pga dødsfall i familien så orket jeg ikke å ha henne hjemme, så jeg kastet henne ut og sa at hun kunne gjøre hva faen hun ville, og at jeg ikke brydde meg. Hun tok det bokstavelig og hadde sex med en annen. Ting har ordnet seg, vi har det helt greit sammen. Men siden dette har hun vært helt klistret fast i tlf og kan smile bare hun titter på den. Jeg har spurt om hun fortsatt har kontakt med fyren hun hadde sex med, men hun sier nei og at hun smiler av ting på Facebook.. Anonymkode: f0f37...ba6 Dust. Når du er slik må hun pule med hvem hun vil
Stabeis Skrevet 4. april 2017 #8 Skrevet 4. april 2017 1 time siden, Peter007 skrev: Dust. Når du er slik må hun pule med hvem hun vil Snakk om å ta side uten å vite stort om hva som skjedde. Alle har sagt og gjort ting man angrer på og ikke er stolt av. Det betyr ikke nødvendigvis at han er en drittsekk som fortjener at partneren er konstant utro mot han og lyver til han hele tiden. 1
Zarina Skrevet 4. april 2017 #9 Skrevet 4. april 2017 (endret) Pokker hun er dom som kom tilbake. Men til spørsmålet ditt, det kan ingen av oss vite. Bare spør hun om du kan få se hva hun smiler av. Snakk sammen. Endret 5. april 2017 av Zarina
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #10 Skrevet 4. april 2017 57 minutter siden, Zarina skrev: Pokker hun er dom som kom tilbake. Men til spørsmålet ditt, det kan ingen av oss hvite. Bare spør hun om du kan få se hva hun smiler av. Snakk sammen. Hva med oss svarte da..? Anonymkode: 22fc8...68c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå