Gå til innhold

nytt medlem av singelklubben

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er 24 år og for en liten stund siden gjorde jeg det slutt med han jeg har vært sammen med siden jeg var 16-17.

Er veldig rart å tenke på meg selv som singel!

Synes det er litt skummelt :(

Jeg har jo ikke peiling på hvordan man gjør det her!

Har ingen planer om å havne i noe nytt forhold på en god stund.

Men jeg kommer jo selvfølgelig til å vie en god del mer oppmerksomhet mot single gutter.

Noen som har vært i samme situasjon?

Hvordan taklet du det?

Var du helt bortreist når det gjaldt å flørte med ukjente av det motsatte kjønn :wink:

Akkurat nå ser jeg for meg at jeg kommer til å ende opp som en gammel peppermø :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen!! Kom inn på singeltråden og høyr våre erfaringar og del dine med oss då vel!! Eg var litt lost ja, mest fordi eg var så ambivalent mht kva eg ville framover. Så blei eg litt intens, neste augneblikk vart eg avvisande... No har det jammen gått to og eit halvt år gitt... Men kom inn til oss på singelforumet, så skal du få oppbacking der!!

Men du; det er best du registrerer deg først, eller risikerer du å bli litt småhetsa altså :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har liksom motsatte bakgrunn av meg, men likevel er vi like håpløse med det motsatte kjønn! :hoho:

Du kan jo prøve deg på meg...;)

Hyggeligfyr,

2 1/2 forhold på samvittigheten (1 alvorlig, 1 koselig, og 1/2 som aldri fikk begynt...) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe velkommen hit..

Bare vær skeptisk når det gjelder å treffe andre fra nettet... Jeg ble ditcha to ganger iløpet av helgen av samme person.. Bedritent for å si det mildt... *litt bitter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wodan skrev:
Hehe velkommen hit..

Bare vær skeptisk når det gjelder å treffe andre fra nettet... Jeg ble ditcha to ganger iløpet av helgen av samme person.. Bedritent for å si det mildt... *litt bitter*

2...!!!!? Dæsken. Menn på nettet er definitivt verre enn IRL. Øh. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg.

Det nye medlemmet har omsider fått seg en profil.

Takk for velkomsten!

Morsomt med svar, og takk for koselig tilbud hyggeligfyr :-)

Men som sagt er jeg ikke aktivt ute etter å treffe noen enda..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Her er jeg.

Det nye medlemmet har omsider fått seg en profil.

Takk for velkomsten!

Morsomt med svar, og takk for koselig tilbud hyggeligfyr :-)

Men som sagt er jeg ikke aktivt ute etter å treffe noen enda..;)

Nei, nei. Men jeg er utrolig hyggelig da. Hehe. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hyggeligfyr skrev:

2...!!!!? Dæsken. Menn på nettet er definitivt verre enn IRL. Øh. :wink:

*kremt* kvinnfolk også.. Var samme dame dette her, men to ganger i løpet av helgen.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he... jeg tar meg i det selv, wodan, å minne meg på at du ikke er jente... avataren og navnet er så kjønnsløst, og du er faktisk en av dem som har litt reflekterte innlegg. Som flere gutter her, men som du vet finnes det noen skikkelige duster også.

Ta det som et kompliment du :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Fiona* skrev:
He-he... jeg tar meg i det selv, wodan, å minne meg på at du ikke er jente... avataren og navnet er så kjønnsløst, og du er faktisk en av dem som har litt reflekterte innlegg. Som flere gutter her, men som du vet finnes det noen skikkelige duster også.

Ta det som et kompliment du  :ler:

Hehe tror jeg skal skaffe meg He-Man som avatar.. da burde man ikke kunne misforstå! :sjarmor:

Og ja, jeg tar det som et kompliment :wink: *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei å sjekke på nettet er jeg også ferdig med. Har møtt en fyr fra nettet, han fortalte at han søkte kjæreste osv osv, men da alt kom til alt var det kun elskerinne han ville ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å treffe "den rette" på nettet har jeg svært liten tro på for min egen del.

Kjenner noen som har møtt kjæresten sin på den måten, så vet at det er mulig.

Men tror det er veldig mange som møter en del tullinger også, sånn som noen av dere her har fortalt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du Aither - man møter vel en del tullinger IRL også - gjør man ikke :roll:

Jeg tror faktisk ikke det spiller noen rolle hvor man møter hverandre - tullinger og seriøse mennesker finnes det overalt.

Og hva er egentlig forskjellen mellom å treffe hverandre på nettet eller via kontaktannonser?

Joda - på nettet går det ofte fortere.......... men andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på om jeg skulle føye på akkurat det der med tullinger IRL, som du sier, også, men fant ut at det var jo ganske selvsagt.

Det er jo bare å se på de som kommer bort til venninnegjengen når man er ute på byen; flesteparten er helt klart tullinger.

Sa bare at jeg ikke trodde nettet var måten å møte noen for meg. Alt for skeptisk. Ville ikke trodd en døyt av det som ble skrevet.

Men man skal jo aldri si aldri, og skulle jeg ta feil skal jeg gi rapport :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare føye til...

Som jeg sa tidligere vet jeg godt at det er mulig å treffe ordentlige folk gjennom nettet og kontaktannonser.

Men om det går noe raskere med det ene eller det andre vet jeg nå ikke.

Ei jeg kjenner har brukt masse tid på å prøve å møte noen på disse måtene.

Får svar fra mange, både bra folk og mindre bra folk, og tar jo tid å pløye igjennom alt.

Og jeg vil påstå at det er lettere å late som du er noe du ikke er i tekstformat enn IRL.

Så bruker du kanskje noen uker da, på å sende brev eller mail eller hva det skulle være med en som virker helt topp, og så skal dere møtes..

Og der dukker det opp en fyr som du aller mest har lyst til å bare vinke videre fordi han absolutt ikke passer til sin egen beskrivelse eller din forestilling av hvordan han skulle være. Men så synes du litt synd på han, og føler at du må bruke en times tid på en kopp kaffe sammen med han, så stakkaren ikke skal miste alt motet i sin søken etter den rette. Noe som kan bli en time med mange pinlige stille stunder.

Da synes jeg det virker lettere å prøve å treffe noen IRL.

Men jeg har jo aldri prøvd, så egentlig er dette ren og skjær synsing.

Og det var derfor jeg startet denne tråden, for å høre hva slags erfaringer andre som hadde vært i lange forhold hadde...

Hvordan var det å være en del av singelsamfunnet igjen, var vel egentlig det jeg lurte på.

Men nå begynner jeg å trives mer og mer med å være singel allerede, så dette ser ut til å gå riktig så bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg, trives som singel.. Men savnet etter nærhet og trygghet kommer sigende hver kveld.. Etter et langt forhold blir man... avhengig av kos.. heh.. Nå vet ikke jeg hvor lenge du har vært singel, men hvis du er nysingel kan du banne på at humøret ditt kommer til å gå opp og ned som en jojo..

Om du skal date en fra nettet så sørg for å finne så mye som mulig ut om personen først, og hvis utseendet er viktig for deg, spør om bilde. Men husk at alle er ikke den de er på nett, i virkeligheten.. Er mange som kan ordlegge seg godt, og virke "kule" på nettet, men IRL er de noen passive tøfler. De fleste erfaringene jeg har når det gjelder å møte folk fra nettet (om det så er date eller ikke) har vært veldig positive. Har fått flere gode venner, som jeg først har møtt på nettet, i det virkelige liv.

Det negative jeg har opplevd har svidd skikkelig, men det er vel bare stoltheten min som har fått seg en ripe. :wink: Jeg er tross alt løve.. Men det er sånt man lærer av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...