Gå til innhold

Har du fortsatt DVD'er?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke "inn" lenger. 

Anonymkode: 443e5...bc1

Innholdet er det samme... 

Anonymkode: 1384a...403

Videoannonse
Annonse
Gjest Yellowrose
Skrevet

Jeg har fortsatt DVDer og kommer ikke til å bytte hver gang noe annet kommer på markedet. Jeg ser filmene flere ganger. Søsteren min har Netflix og obh nordica (?) så jeg ser serier på hennes kanal av og til.

Skrevet
51 minutter siden, Yellowrose skrev:

Jeg har fortsatt DVDer og kommer ikke til å bytte hver gang noe annet kommer på markedet. Jeg ser filmene flere ganger. Søsteren min har Netflix og obh nordica (?) så jeg ser serier på hennes kanal av og til.

Du mener nok HBO nordic :fnise: Obh nordica er kjøkkenutstyrmerke. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, noen få av nostalgiske grunner, samt mange grand prix-dvder. Spiller dem nesten aldri fordi det er slitsomt å bruke dvd-spiller. 

Har ikke strømmetjeneste fordi jeg hater faste utgifter, men mannen har. Ser en sjelden gang en serie der. Film ser jeg aldri. Synes det er så mye å se på tradisjonell tv at det blir ikke ofte strømmet noe. Synes seriene generelt har for god kvalitet, og da blir de kjedelige. De seriene med dårlig kvalitet fra gamle dager som feks Gilmore girls og 90210 kan jeg se flere ganger. 

Søkeferdighetene mine tør jeg ikke å rangere, men det er enkelt å finne frem på feks Netflix. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, lillsunshine skrev:

Du mener nok HBO nordic :fnise: Obh nordica er kjøkkenutstyrmerke. 

Kan jo hende søsteren har det? :fnise:

Anonymkode: 03504...fa1

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke "inn" lenger. 

Anonymkode: 443e5...bc1

Da hadde de ikke fortsett å produsert

Anonymkode: 64607...812

AnonymBruker
Skrevet
På 11.4.2017 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor i all verden skal han gjøre det fremfor å beholde dem? 

Anonymkode: 8ec35...d38

Jeg kommer nok til å kvitte meg med de fleste mine for å rydde skikkelig hjemme hos oss. Få det ordentlig ryddig her. 

På 11.4.2017 den 22.15, Yvonne skrev:

Ja, massevis. Mye som ikke finnes på ulike strømmetjenester, så de er viktige å beholde. Har nok et par tusen. ;)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Finnes flere ulike nettsider der man kan strømme det gratis, sider der det er flust med reklame, der man kan strømme det uten å laste det ned bare sånn at det er sagt.

På 12.4.2017 den 12.49, AnonymBruker skrev:

Hvilken sammenheng skal du bruke denne infoen til? 

Anonymkode: 5c468...cf6

Bare for gøy. :) Sjekk det første svaret mitt i dette innlegget.

Hilsen ts.

Anonymkode: 020f1...767

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer nok til å kvitte meg med de fleste mine for å rydde skikkelig hjemme hos oss. Få det ordentlig ryddig her. 

Finnes flere ulike nettsider der man kan strømme det gratis, sider der det er flust med reklame, der man kan strømme det uten å laste det ned bare sånn at det er sagt.

Bare for gøy. :) Sjekk det første svaret mitt i dette innlegget.

Hilsen ts.

Anonymkode: 020f1...767

Det stemmer, og det er jeg klar over, men mye av det jeg ser på finnes ikke der heller. Det gjelder gjerne eldre filmer fra 40-, 50- og 60-tallet, eldre britiske serier osv. Dessuten er jo kvaliteten bedre - OG jeg slipper reklame. Dessuten er det gjerne ekstramateriell som ofte kun er tilgjengelig på dvd. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Tatt vare på Fleksnes og Åpen Post. That's it. :P

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet (endret)

Jeg har over godt over 100 tv serier på DVD. Har kvittet meg med selve eskene DVDene lå og og lagt DVD plantene i DVD\CD vesker. Jeg kommer etter vært til og legge alle DVDene mine i slike vesker hvor det er plass til 400 i. Da får jeg mye mer plass også kan jeg kvitte meg med noen av hyllene som jeg har DVDer og blu-ray i. Jeg har lagt alle de ca 800 filmene mine i 2 vesker hvor det er plass til 400 DVD plater. Skal også gjøre det samme med CDene mine. Bare og gjøre det gjør at man får mye bedre plass til andre ting. Som ble tatt opp av DVDer\blu-ray. Blir jo mer plass til bøker også for å kjøpe noen finere møbler en de stykke IKEA hyllene jeg har nå. 

Samt at jeg har en god del miniserier og dokumentarer.

ja jeg vet jeg har svart i denne tråden før. Men jeg gjør det igjen

Endret av Balian de Ibelin
Skrevet

Har en hylle full men det er DVD'er og Bluray som mamma og pappa har samlet opp da, personlig har jeg ikke kjøpt en eneste. :P

Skrevet

Ja, jeg har rundt 1200 stk. Ser på dem innimellom, men sluttet å kjøpe dvd'er i 2009.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...