AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #1 Del Skrevet 3. april 2017 hei. jeg synes det er flaut å skrive dette fordi jeg føler jeg er veldig alene på dette temaet. men jeg går bare rett på sak. jeg har ikke venner, ingen venninner eller kompiser. er 17 år gammel og siden åttende klasse har jeg blitt veldig usikker på meg selv og hatt mer vansker med å snakke med andre - ha noe å snakke om og blir veldig nervøs om jeg er alene med en person da jeg ikke er god til å snakke om ting. nå etter ungdomsskolen har jeg tatt er friår fra videregående skole og jeg merker stort at jeg ikke har noen. har en herlig kjæreste men jeg lener meg alt for mye på han. jeg hadde noen skolevenninner på ungdomsskolen - men hang ikke med dem på fritiden. hengte med en og hun og jeg er så ulike nå vi har ikke noe til felles lenger og hun har fått seg nye venner. har prøvd å henge med henne men vi fant ut vi hadde vokst ganske mye fra hverandre. høres teit ut men sånn er det, så helst ikke kommenter noe på det. jeg merker det veldig godt hele tiden, sosiale medier er fylt med venninne bilder og jeg sitter for meg selv uten noen. det er så ensomt og jeg føler meg så teit. vet ikke hva jeg skal gjøre.. jeg starter på vgs til høsten og gleder meg til å fylle dagene mine med skole til halv 4 hver dag, men det er så lenge til. er så lei av å være alene. har vurdert å bli sånn frivillig her jeg bor der man er med gamle mennesker og sånt, men jeg vet ikke. kanskje? har dere noen andre tips til hva jeg kan bli med på? ikke si sport for jeg hater sport, har gått på masse sport men jeg intereserer meg ikke for det lenger. og det har jeg ikke gjort i tre til fire år nå. så det er ikke et alternativ. Anonymkode: b3471...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edalokojs Skrevet 3. april 2017 #2 Del Skrevet 3. april 2017 Frivillig organisasjoner er et ypperlig sted å starte. Mange du møter på der er utrolig hyggelige og engasjerte- meget smittsomt Et generelt tips er å stikke ut på steder med folk med dine interesser. Du kan også prøve ut nye sosiale aktiviteter- f.eks dansing? Synge i kor? Du kan sjekke ut om byen din drifter et aktivitetshus. Du kan høre med din lokale røde kors om de har ei ungdomsgruppe du kan være med på. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå