Gå til innhold

Fullstendig knust! Jævla råkjører!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var Salem død, pga en satans råkjører i nabolaget som bare peiste i vei inn i sidegaten vi bor! Helvete faen , føles som jeg har en firbannelse over meg hvor alle dyr jeg knytter meg til dør ! Nå skal jeg ikke ha ny katt på lenge, er knust! Og han som drepte katten min har fått en saftig overhaling!!

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hjerte::hug:

Tips politiet om mye råkjøring i nabolaget og om han/henne!

• Liker 4
Gjest Axl Rose
Skrevet

Kontakt politiet så idioten får miste lappen. Trist med katten din. Håper personen som kjørte på han eier samvittighet. 

Skrevet

Anmeld ham. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette var trist TS. Men får du deg en utekatt i tettbygd strøk, så tar du den risikoen. Kjenner flere som har kjørt på katter, og har vært nære på selv. Blir irritert over alle kattene i nabolaget, for jeg hadde blitt knust om jeg hadde drept en. Det er jo IKKE greit å kjøre for fort, men dyra løper jo rett uti vegen. De forårsaker flere ulykker i året der bilister prøver å svinge unna katten og kolliderer. 

Litt vel naivt å slippe et rovdyr ut i gata og så bli sjokkert hvis den blir påkjørt.

Anonymkode: a8c93...962

• Liker 10
Skrevet

Ånei... Så utrolig trist å lese :( Sender deg en stor klem, måtte selv til dyrlegen med gamle pus for noen måneder siden, etter at han mest sannsynlig hadde blitt påkjørt og skadet. Han hadde lagt seg til inni garasjen vår og pustet helt merkelig, dyrlegen tok røntgen og han var alvorlig skadet innvendig - mest sannsynlig påkjørt.

• Liker 2
Skrevet

Så fryktelig trist, @Anciol  :( Kondolerer så mye. :klem: og anmeld den jævla fartsbølla. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal man gjøre med de da - holde dem inne dagen lang eller gå ut med dem i bånd?

Anonymkode: 74f77...65b

Selvsagt. Med katter på tur i bånd hadde man blitt kvitt et helvetes katteproblem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kondolerer :klem:

Jeg bor rett ved veien og har katt. Hvorfor går hun ikke i bånd? Fordi hun er ute mesteparten av dagen og natten, hun hater det og ville ikke vært lykkelig. 

Hun ble påkjørt én gang og overlevde uten skader fordi sjåføren holdt fartsgrensa og hadde øynene oppe. 

(Det er forresten 4 andre katter her som også løper over veien) 

Anonymkode: c0575...190

• Liker 1
Skrevet

Så trist, blir jo så glad i disse dyra. :( Varme klemmer til deg. :klem:

Skrevet (endret)

Når man kjører bil, er man forpliktet til å følge de lover og regler som er satt. Her har bilføreren begått en kriminell handling ved først å kjøre for fort og for det andre, han stanset ikke for å sjekke tilstanden på katten.

Katter skal ikke holdes innendørs hele tiden. De har behov for å jakte og ha et fritt liv. Det er slik et katteliv er og av og til går det galt, men en må se det på den måten at katten har hatt sitt liv og forhåpentligvis også hatt et godt liv. 

Det er hardt når man mister et kjæledyr, det være seg påkjørsel eller sykdom, men man må være innstilt på det fra den dagen en skaffer seg dyr.

Til ts: Sender deg mange mange varme klemmer. Gi deg tid til å bli sint og å sørge. Du vil komme over dette, men savnet kommer nok til å være der lenge. Når sorgen har lagt seg, dukker de gode minnene opp fulgt av et smil eller en latter når du tenker på de morsomme tingene som katten din fant på. 

Endret av ninuska_
  • Liker 4
Skrevet

17 minutter siden, Honey Dew skrev:

Når man kjører bil, er man forpliktet til å følge de lover og regler som er satt. Her har bilføreren begått en kriminell handling ved først å kjøre for fort og for det andre, han stanset ikke for å sjekke tilstanden på katten.

Katter skal ikke holdes innendørs hele tiden. De har behov for å jakte og ha et fritt liv. Det er slik et katteliv er og av og til går det galt, men en må se det på den måten at katten har hatt sitt liv og forhåpentligvis også hatt et godt liv. 

Det er hardt når man mister et kjæledyr, det være seg påkjørsel eller sykdom, men man må være innstilt på det fra den dagen en skaffer seg dyr.

Til ts: Sender deg mange mange varme klemmer. Gi deg tid til å bli sint og å sørge. Du vil komme over dette, men savnet kommer nok til å være der lenge. Når sorgen har lagt seg, dukker de gode minnene opp fulgt av et smil eller en latter når du tenker på de morsomme tingene som katten din fant på. 

Dette var så godt skrevet :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd påkjørt katt selv. Det værste var at han ble funnet langt fra hjemme. Han var alltid en pus som var rett rundt hushjørnet, kastrert og kom alltid inn om kvelden. Den morgenen jeg så at dyrlegen ringte visste jeg st han var død. Hvorfor han har gått så langt fra hjemme aner jeg ikke. Det er veldig vondt 😞 Heldigvis hadde vedkommende hjerte nok til å under minste legge katten utenfor hos dyrlegen så de fant han om morgenen. 

Anonymkode: 9e601...1af

Skrevet

Hadde forrige katt i 11 år uten at han ble påkjørt, men etter at de nye naboene flyttet inn i huset helt borte i enden av  veien , så har det vært episoder hvor de nesten har kjørt på barn som leker i sideveien hvor vi bor, og vi har satt opp skilt , men likevel gir de faen! Og nå var det katten min som ble offeret!

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Anciol skrev:

Hadde forrige katt i 11 år uten at han ble påkjørt, men etter at de nye naboene flyttet inn i huset helt borte i enden av  veien , så har det vært episoder hvor de nesten har kjørt på barn som leker i sideveien hvor vi bor, og vi har satt opp skilt , men likevel gir de faen! Og nå var det katten min som ble offeret!

Tips politiet, sånn går det ikke an å oppføre seg. Neste gang kan det være et barn, men det er jo ikke før det skjer at politiet reagerer kjenner jeg de rett 

Anonymkode: 9e601...1af

• Liker 2
Skrevet

Å holde en katt inne for å unngå at den blir påkjørt hadde vær ren og kjær egoisme av eieren, katter er skapt for å jakte. TS sa at det var en råkjører som hadde kjørt på den, og det er noe helt annet enn en som følger fartsgrensen, og som dessverre kjører på en katt fordi den løper rett foran bilen. Klem til deg TS!

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og avsporinger,

ninuska_, adm

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Anciol skrev:

Fælt. :( Har du anmeldt dem? Det syns jeg du burde gjøre, som du sier kan det være et barn neste gang. Stor klem til deg Anciol.

Anonymkode: 81280...931

Skrevet

Nå har jeg meldt de til politiet for uaktsom kjøring! 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...