Gå til innhold

Er dette innefor ( skal finpusse cv )

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en baceholorgrad fra før, men har jobbet med noe annet og startet på en ny bachelor i noe annet. Bestemte meg for å slutte fordi jeg er møkklei, vil jobbe og vil bruke den andre utdannelsen ( som har høy relevans til den andre, noenlunne samme felt )

Er det innenfor å ha det på cven? ( vil unngå hull )

Anonymkode: 9c681...912

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt rotete forklart da, men har avsluttet utdannelse nr 2 for godt:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er innenfor. Men ikke gi inntrykk av at du har avsluttet bachelorgraden eller fullført den på kortere tid. 

Anonymkode: a3466...0b9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er innenfor. Men ikke gi inntrykk av at du har avsluttet bachelorgraden eller fullført den på kortere tid. 

Jeg har avsluttet den for godt.

Jeg har en annen bachelorgrad som jeg ønsker så sterkt og bruke. Fikk de andre jobbene ( som er noenlunne lik den første utdannelsen ) ved at de spurte meg om jeg ville ha stillingene. Jeg sa ja, og selv om det har vært lærerikt og givende på mange måter, angrer jeg veldig mange år etter.

Håper noen kan gi meg svar, bekymrer meg litt over dette, samtidig så er det jo lov og ombestemme seg ? Jeg har ikke råd til studielån og måtte ta den nye utdannelse for og få lov til og forstette med det jeg var ansatt til.

Beklager rotete skriving, men har finpsusset på cv i hele dag, helt ør her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har to bachelorer så har du jo det, uavhengig av hvilket fagfelt du vil jobbe i.

jeg tror ikke jeg skjønner spørsmålet 😛

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Ginny skrev:

Hvis du har to bachelorer så har du jo det, uavhengig av hvilket fagfelt du vil jobbe i.

jeg tror ikke jeg skjønner spørsmålet 😛

Jeg forstår det som om hun har avbrudt den andre bacheloren men alikevel vil føre den på cven

Anonymkode: cdb3b...58a

• Liker 1
Skrevet

Alt av studier kan på CV for å inngå hull, men ikke si at du har to bachelorgrader når du ikke har det

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg har en ikke fullført mastergrad på CVen min der jeg har skrevet noe ala "aug 2003- jan 2005 master i xxx ved UiO, fordypning i YYY, ikke fullført"

hvis det var noe slik du tenkte på?

har jo allikevel tatt endel potensielt relevante fag, selv om jeg bare har karakterutskrifter og ikke endelig vitnemål som bevis.

Anonymkode: 668dd...4f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo skrive noe sånt som:

aug 2012 - juni 2013   Sosiologi

ulike emner innen sosiologi (avhenger av hva slags stil du har på CVen, men skriv dette enten nedenfor eller ved siden av)

Da ser arbeidsgiver at du har holdt på med noe - om dette var en del av en bachelorgrad tror jeg ikke er så interessant. Poenget er at du har tatt emner innen et fagfelt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :)

:):hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...