Gå til innhold

Inatt kommer skattemeldingen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter du oppe til kl. 24.00 for å sjekke?

Vet du ca hvordan du ligger an? 

Anonymkode: 49881...e27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal logge meg på 10 min før midnatt, så får jeg den opp. Hvis det er som tidligere, så faller altinn ned ganske rett etter midnatt :P

Har regnet meg fram til ca 14k tilbake. Er spent på hvor rett det er.

Anonymkode: aa796...1bc

• Liker 1
Skrevet

Nei, sitter ikke oppe. Sjekker i morgen tidlig.

Jeg tror vi får igjen en god del 

AnonymBruker
Skrevet

Regner med å gå i null, vel.

Anonymkode: 2d9f3...93f

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke inntekt i fjor, kun lånekassen, men fikk litt feriepenger (2000? ) Og utbytte fra gjensidige så lurer på om jeg må betale noe

Anonymkode: 823e2...99e

AnonymBruker
Skrevet

Stadig inn på Altinn i løpetvav arbeidsdagen så sjekker i morgen

Anonymkode: bc8e9...167

AnonymBruker
Skrevet

Nesj. Vet at jeg får sånn ca. 1500,- i restskatt, så så veldig spennende er det nok ikke.

Anonymkode: 8c45a...1f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke inntekt i fjor, kun lånekassen, men fikk litt feriepenger (2000? ) Og utbytte fra gjensidige så lurer på om jeg må betale noe

Hvordan kan du få baksmell da? Hvis ikke du hadde et vanvittig stort utbytte fra Gjensidige ifjor da? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer til å sitte oppe

Anonymkode: 78e7d...70e

Skrevet

Nei sitter ikke oppe. Er spent, men ikke så sprnt at jeg offrer søvn 😴😴😴

Skrevet

Nei, sjekker på morgen. Skal relativt tidlig opp, trenger all søvn jeg kan få :P

Skrevet

Tror jeg har betalt ca nøyaktig så mye skatt som jeg skal fra jobb, så får nok ikke noe restskatt på grunn av det. 

Får 5000 i skattelette pågrunn av BSU.

Også har jeg egen bolig for første gang, så det blir spent å se hvordan det påvirker selvangivelsen. Må se på det sammen med samboeren.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å sitte oppe eller stå opp tidlig for å sjekke, sjekker når jeg våkner. Har ganske grei kontroll på hva det blir til.

AnonymBruker
Skrevet

Håper jeg går i null. Er det jeg har regnet meg frem til...tror jeg :P

Anonymkode: 52034...ff0

Skrevet

Jeg vil nok få tilgode, men er spent på grunn av ny bolig, og om det vil påvirke noe. 

Skrevet

Planer om å legge meg tidlig i dag, men det skjer sikkert ikke, så jeg blir vel sittende og prøve å komme meg inn på altinn i år og.

Det er litt spennende i år da, pleier å ha grei kontroll, men i år har jeg ikke særlig oversikt for det har skjedd så mye i økonomien min. Vet bare jeg får tilbake, så dette er litt feriepenge-lotto, gleder meg til å se hva jeg "vinner" :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Skal være våken. Regner med å få mye igjen, så er spent på om jeg regnet rett. :P

Anonymkode: 1ec0a...2a8

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du få baksmell da? Hvis ikke du hadde et vanvittig stort utbytte fra Gjensidige ifjor da? 

Feriepenger er vel skattepliktige men utbetales skattefritt? Dvs at skatten resten av året gjør opp for at du ikke skatter. Eller har jeg misforstått? 

Vet ikke hvor mye du må skatte på utbytte men fikk vel 2-3000?

Skrevet

Får se hvor sen jeg blir i kveld. Mulig jeg sjekker det i kveld, men bare om jeg fortsatt er våken. Sitter ikke oppe ens ærend :) Har noenlunde oversikt uansett. Blir ikke restskatt i hvert fall

AnonymBruker
Skrevet

Oh! Skattemeldingen min er tilgjengelig!

Anonymkode: 7e079...998

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...