Gå til innhold

Tomannsbolig, dør mellom etasjene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eier andre etasje i en tomannsbolig. Slik det er nå så kan de som bor nede og deres gjester gå opp trappa til gangen min der jeg har jakker+++ veldig liten gang oppe, så ikke så lett å få satt inn dør det heller.....

så ønsker å sette opp en dør enten midt i trappa eller øverst/nederst, men må jo stå sånn til at det er mulig å flytte ut inn og ut ting, så midt i svingen i trappa blir jo vanskelig feks. Var en tømmermann som var innom som sa at det eneste han kunne tenke seg fungerer er en trekkspilldør.

noen ideer, løsninger? Hvor har dere skille mellom to boenheter?

Han som eier nede har sagt at jeg kan gjøre som det passer meg, jeg eier også loftet.

Anonymkode: 45985...85a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Låser dere ikke felles ytterdør da? Har samme opplegg her, men jeg har gang med klær ved inngangsdøren. Aldri tenkt at noen skal stjele sko og jakker av meg.... 

Anonymkode: 3adcb...865

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Låser dere ikke felles ytterdør da? Har samme opplegg her, men jeg har gang med klær ved inngangsdøren. Aldri tenkt at noen skal stjele sko og jakker av meg.... 

Jo, låser den, men de som bor nede(utleie) har fest/folk ca hver helg, stadig noen som går opp ved en feil!?! Har ikke forsvunnet mer enn to paraplyer, men ønsker det mer privat..... 

Anonymkode: 45985...85a

AnonymBruker
Skrevet

Å ja- ser den. Er det ikke mulig å sette inn dør ved trappestart da, altså nederst i din trapp? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...