AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Får du permisjon fra jobb for å delta på arrangementer via skole/bhg? Eller må du ta ut timer i ferie? Tenker framvisninger, foreldrekaffe, felles frokost o.l. Anonymkode: e4d85...14e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får du permisjon fra jobb for å delta på arrangementer via skole/bhg? Eller må du ta ut timer i ferie? Tenker framvisninger, foreldrekaffe, felles frokost o.l. Anonymkode: e4d85...14e Dersom jeg har vakt, må jeg ta den eller prøve å få byttet. Får jeg ikke det, må ungen klare seg selv. Trenger kanskje ikke å nevne at jeg syns alt slikt, med unntak av avslutning til jul og sommer på kveldstid er en skikkelig uting. Anonymkode: 767aa...c62 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 Må avspasere/jobbe det igjen på kvelden. Får permisjon første skoledag, og noe tilvenning i barnehage. Anonymkode: 6079c...24f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #6 Skrevet 3. april 2017 Får da vel ikke lønnet permisjon for dette formålet? Anonymkode: ccf24...678 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #7 Skrevet 3. april 2017 Jeg bare går på arrangementet, trenger ikke søke permisjon eller bruke avspasering. Jeg har en jobb hvor jeg i stor grad styrer egen hverdag. Ingen som bryr seg om jeg jobber et par timer kortere dager her og der, det viktigste er at prosjektene er ferdig i tide. Anonymkode: 5ad21...885
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #8 Skrevet 4. april 2017 Jeg må avspasere. På vår bhg er det mange som tydeligvis har "frie" yrker der det ikke er så nøye med arbeidstid. Så jeg er ofte den første som går etter en påskefrokost eller annet arrangement om morgenen i barnehagen... Anonymkode: 104f6...e28
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #9 Skrevet 4. april 2017 Hos oss må vi enten ta ut ferie eller bytte vakt selv. Anonymkode: 00864...d7b 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #10 Skrevet 4. april 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må avspasere. På vår bhg er det mange som tydeligvis har "frie" yrker der det ikke er så nøye med arbeidstid. Så jeg er ofte den første som går etter en påskefrokost eller annet arrangement om morgenen i barnehagen... Anonymkode: 104f6...e28 Jeg er nok en av de som har stor frihet til å komme på arrangementer i barnehagen uavhengig av tid og varighet. Det må dog ikke forveksles med at man jobber lite. Jeg legger inn mye mer enn 37,5 timer i uka i snitt på jobben, men jeg kan til ganske stor grad styre tid og sted for jobbingen selv (utenom møter og slikt selvsagt). Anonymkode: e39a1...09c
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #11 Skrevet 4. april 2017 Er da helt normalt at foreldre bytter på å komme på slike arrangementer, eller av og til ikke har muligheten for å komme Dersom besteforeldre bor i nærheten så kan man jo alltid spør om de ønsker å komme i stedet for å glede barnet. Anonymkode: 79b6c...121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå