Gjest Sara91 Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Jeg og typen har snakket om å ta leken et steg videre, og fantaserer begge om å være i både sub og dom rollen, altså switch - en kveld hver. Jeg har som regel alltid blitt dominert, og trenger tips til hva dere menn liker å bli bli gjort med hvis dama får ta styringa. Og om noen damer har noen tips til hva jeg bør prøve ut?
SlemUlv Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 fetlife.com eller smil-norge.no på siste er det en del gode noveller å ta inspirasjon fra Ellers må dere prate sammen, finne ut hva dere vil prøve, hvor grensene går, og hva stopord dere skal bruke Fyll gjerne ut en BDSM sjekkliste sammen
Gjest Alterego666 Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 Kjæresten min og jeg switcher litt i lett bondage-ish lek. Vi diskuterer ikke så mye, men lekent tar oss dit. Vi burde kanskje snakke litt mer om det, men så langt har det ikke presset seg fram men flyter og tyter fram. Hvordan har det kommet til uttrykk for dere?
Gjest Sara91 Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 Vi har generelt en veldig åpen tone om alt, og liker å snakke om fantasier og ting det går ann å prøve. Dette er egentlig ikke noe noen av oss har vært så interessert i før, men føler oss så nære og trygge at vi bare vil utforske sammen. Så jeg har spurt om hva han øsnker seg, og jeg har jo selvølgelig en forestillig av hva han kunne tenke seg, men vil overraske litt ekstra...
SlemUlv Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 Siden ingen her vet noen ting om hva dere har snakket om, hva preferanser dere har, eller hva deres kink er: er det vanskelig for oss å komme med råd. Annet en å lese seg opp, og snakke sammen. Men prøv å finn litt inspirasjon på de 2 sidene jeg gav lykke til, og kos dere
Zarina Skrevet 4. april 2017 #6 Skrevet 4. april 2017 Vær åpen med hverandre og prøv dere fram og finn ut hva dere liker. Club4 er jo en klubb der en kan få hjelp å snakke med andre. Eller så er jo snappen nakenc4s bra med mye diverse innhold.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå