Gå til innhold

Litt kinkig situasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en kvinne på 27, som er samboer med en flott mann på samme alder. Vi har vært sammen i 6 år, med oppturer og nedturer. Sannheten er den at min samboer er notorisk utro, og jeg fersker han gang på gang. Jeg blir såret, skuffet og lei, men kommer alltid over det, fordi han har alt jeg ser i en mann ellers. Jeg elsker han utrolig høyt. Har fortalt han flere ganger at han må fortelle meg om han får slike behov, så kan vi få en ordnings på det istedenfor at han må lyve. Det har ikke fungert helt, men jeg har bare akseptert det. 

Greia er det at jeg har bestandig vært lojal mot han. Aldri vært utro, fordi jeg har ikke hatt et ønske om det, og også fordi samboer ikke tillater det. (ja, jeg har akseptert det og). 

Nå er jeg der at jeg har foreslått et åpent forhold, men han nekter. Jeg har til og med sagt at jeg kun trenger å ligge med jenter, altså ingen peniser. Han nekter fortsatt. Okei tenker jeg, men begynner å merke at jeg vil frigjøre meg selv litt. 

Jeg har nådd det punktet at jeg nå sitter og chatter med hans tidligere bestekamerat. (som han ditchet fordi han la an på meg og ville knulle meg). Så ja, det er ganske ulovlig. Vi har beveget oss inn på farlige tema, og vi sender også nakenbilder til hverandre. Jeg er utrolig kåt på den fyren der, og det er noe ved han som gjør meg spinn vill. Han er også veldig gira på meg, men føler litt på samvittighet over for tidligere bestekompis. Vi prater likevel om å møtes, og sender dirty snaps. Flørter mye. 

Nå har vi kommet dit at han ønsker å komme på besøk, og ja, ha sex. I all hemmelighet. Jeg er kjempegira, og har lyst til å bare kjøre på, men noe i meg sier at jeg ikke kommer til å klare å ligge med han på grunn av samvittighet over samboer. Jeg vil bli kvitt den samvittigheten, fordi jeg føler det er så urettferdig at han har gått og tatt for seg, mens jeg alltid har vært lojal. 

Jeg trenger noen råd. Og fortelle han det er uaktuelt, og jeg kommer ikke til å gjøre det slutt med han heller. Det er han jeg vil dele livet mitt med. Det handler kun om lyst og begjær. Og utløp for seksuell frustrasjon og litt "bitterhet". 

Anonymkode: d1c27...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det her høres ikke ut som noen drømmesituasjon akkurat.. Har du intensjoner om å være sammen med en utro samboer i det lange løp? I så fall: ikke gjør det, blir bare mer drama. Hvis du uansett har tenkt til å dumpe ha (noe du burde): kjør på!

Anonymkode: 6f317...7c0

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du informere han at du kommer til å ha sex med andre du og, også kan han gjøre hva han vil med den informasjonen?

Anonymkode: a31a8...a2e

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke denne situasjonen virker spesielt kinkig. Du har strukket deg urimelig langt overfor din samboer. Urimelig langt. Du kan gi ham valget: Enten er dere begge trofaste, eller så har dere et åpent forhold. Han kan ikke kreve å få holde på som han vil mens du er trofast.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan i all verden kan denne samboeren din være "alt du ser i en mann"? Han høres ut som søppel.

Ha sex med han andre! Og fortell din samboer om det. Forhåpentligvis vil han ende forholdet, og slippe deg fri.

Anonymkode: 2b3c7...aa1

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenkte mer i de baner at jeg kan knulle den her eks bestekameraten til jeg blir lei (eller samboer finner ut av det). Enten blir det hemmelig, eller så finner samboer ut av det og forhåpentligvis tilgir meg. Jeg høres sikkert kynisk og kald ut, men jeg har et ekstremt behov for å knulle den kameraten, samtidig som jeg må risikere det overfor samboer. Jeg kan klare å leve uten han, men det er ikke et ønske. Han er faktisk drømmemannen utenom utroskapen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tør ikke å være så direkte som at jeg sier at jeg kommer til å ha sex med andre, så får han gjøre som han vil. Da vil jeg heller safe meg litt mer å heller prøve å holde det hemmelig først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tør ikke å være så direkte som at jeg sier at jeg kommer til å ha sex med andre, så får han gjøre som han vil. Da vil jeg heller safe meg litt mer å heller prøve å holde det hemmelig først. 

Synes ikke du bør holde det hemmelig. Da gjør du akkurat det samme mot han som det han har gjort for deg. Og slik som jeg har forstått det synes ikke du det var en grei ting å gjøre. Du kan ikke styre om han er ærlig, men du kan styre om du er det. Ikke vær som han.

Anonymkode: a31a8...a2e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er det jeg mener, jeg hater den samvittigheten. Det er jo den som har holdt meg på benken så lenge. Men nå er jeg rett og slett litt bitter over at han har knulla 10 + andre kvinner som IKKE er meg, også har jeg vært så jævlig grei mot han. 

Jeg føler meg som en unge som bare vil og vil, pose og sekk. Og jeg vil rettferdiggjøre det på et vis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Noe sier meg at forholdet deres henger i en tynn tråd. Mye mangel på respekt fra din kjæreste sin side,og,han er jo totalt urimelig når han tillater seg ting du ikke "får lov til". Den er drøy! Men,så tenker du å innha sex med kompisen han kuttet ut pga følelser for deg? Syns dette virker som en smørje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forholdet høres ikke akkurat sunt ut. Ubalansen er stor fordi dere har ulike grenser, og i mitt hode er egentlig hele situasjonen helt absurd. Jeg ville sagt som det sies over her: Jeg begynner også å ligge med andre, og la ham gjøre hva han vil med den informasjonen. Men jeg blir ekstra skeptisk når du hiver deg etter en av hans kamerater, det høres bare ut som trøbbel. Selv i et åpent forhold ville jeg sett venner som forbudt område. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er en skikkelig smørje, og det er så ulovlig og klisje som det får blitt. Og jeg tenner ekstremt mye på hele greia. Det blir litt som lotto, enten vinner jeg typen og hemmeligheten holdes skjult, ellers så har jeg gamblet og tapt - men kommer meg videre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ehm, han skal knulle rundt men du får ikke lov?? Kjør på sier jeg. Det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse. Hvis han ikke vil det, så for han skaffe seg en ryggrad å stå i mot fristelser. 

Anonymkode: d8562...707

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

årh, det er litt sånne svar jeg trenger nå. (tenker ikke helt rasjonelt heller i dette sekund, er litt fjern) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo som du allerede har bestemt deg, så hvorfor da lage en tråd om det? Vil du, så gjør du. Om dette faktisk er sant og ikke bullshit, så lurer jeg på hva denne mannen har, som gjør han kategoisert som "drømmenmannen", for i mine øyne er han en fullstendig respektløs gutt, som ikke klarer å sette pris på det han allerede har. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Overrasket

Enkelt. Han vil ta og ta og ta og utsette deg for hykleri og utroskap. Hvor mye har du egentlig å gi?

Men det forsvarer ikke at du skal holde noe hemmelig for ham. DU trenger ikke være et mindre bra menneske bare fordi han gir deg unnskyldning til å ta dårlige valg. 

Jeg synes du skal være helt ærlig og rett frem. Vurder å si til ham at dere må enten begge kunne ha sex med den dere vil, eller ikke være sammen. Så kan han få velge det som passer han best. Deretter tar du denne eks-kameraten og knuller vettet utav ham. 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke helt bestemt meg nei, men jeg leker med ilden. Jeg vil treffe han, spørsmålet er bare om vi kommer til å gå så langt som å ha sex med hverandre. 

Han er jordnær, morsom, positiv og sjarmerende kar. Kjekk er han og, og har ambisjoner i orden. Vi deler felles interesser og har et godt sexliv. Hans familie er fantastiske, og han elsker min familie også. Vi er en perfekt match, utenom denne sørpa selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjør på! Men vet ikke om jeg ville fortalt han hvem det var;) Han har vært ekstremt heldig som har deg som har godtatt at han er utro, og han er en dott hvis han tror at han kan fortsette med det og si at du ikke får lov. Begge parter må svelge noen kameler.  Du trenger også litt spenning og å "hevne" deg litt. 

Anonymkode: d8562...707

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg føler jeg har gitt han så mange valg. Til og med sagt at det er ok at jeg kun ligger med jenter, hvis det har noe å si for han, og at han fortsatt kan ligge med hvem han vil. 

Jeg har til og med sagt at om han bare er ærlig, og spør, så skal han få lov. Men han er jo aldri ærlig, så jeg blir litt fed up. Han kommer aldri til å slutte med det, heller. Såpass vet jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...