trollkvinne Skrevet 3. april 2017 #1 Del Skrevet 3. april 2017 Jeg er en 33 år gammel kvinne som er normalvektig, men har magefett etter 2 svangerskap. Yngste barnet er 22 mnd. Har dessverre ikke kommet i full gang med trening, men spiser så sunt som mulig i ukedagene. Jeg vurderer sterkt å ta fettsuging på privatklinikk før sommeren, eller evt. etter. Føler meg ikke vel i egen kropp, og det er skikkelig kjipt å se seg selv i bikini. Jeg har ganske "weird" kropp, fordi jeg har sylslanke armer og ribbeina synes nesten, MEN jeg har gravidmagen i tillegg. Ser ut som jeg er rundt 3 kanskje max 4 mnd. på vei :(. Er fornøyd med lår, rumpe og legger til tross for at jeg er utrent med noe fett her, men det ser normalt ut i motsetning til magefettet. Noen her som har erfaring med fettsuging som har ca. samme kroppstype som meg? Var det mye smerter postoperativt? Hvordan blir magen noen år etter inngrepet ved sunt kosthold og trening? Jeg har utrolig lyst til å få utført dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #2 Del Skrevet 3. april 2017 Har du prøvd å kutte ut melkeprodukter? Anonymkode: 35ebb...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollkvinne Skrevet 3. april 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 3. april 2017 Det har jeg ikke, men er villig til å prøve! Visste ikke at det kan ha noe for seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #4 Del Skrevet 3. april 2017 lol! Anonymkode: bbb2c...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #5 Del Skrevet 3. april 2017 Jeg synes heller du skal tenke litt over hvorfor det er så viktig for deg at kroppen din ser perfekt ut. Hvem er det egentlig du skal se så perfekt ut for? Det virker dumt å gå gjennom en dyr, smertefull, utmattende og potensielt skadelig operasjon for litt fett på magen. Alle operasjoner har mulighet for å slå feil, og du vil uansett bli sliten og ha smerter i en lang periode etterpå. Antagelig vil du ha problemer med å løfte barna dine en stund etter operasjonen. Om du får komplikasjoner kan det gå enda verre. Jeg synes du heller skal forsøke å sette pris på kroppen din sånn den er, og vie energien din til å kose deg med barna dine mens de er små. Anonymkode: 50a4c...f29 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollkvinne Skrevet 3. april 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 3. april 2017 Dette synes jeg var et meget reflektert og omsorgsfullt svar. Ja, jeg bør reflektere over hvorfor det er så viktig for meg å få magen tilbake. Klart det finnes viktigere ting i livet, som barna mine som alltid kommer først uansett. Det er klart jeg er engstelig for å få mye smerter og bli sliten etter operasjonen. Dette er ikke et valg jeg tar lett på. Kommer til å vurdere det flere måneder, men jeg tviler vel egentlig på at jeg kommer til å realisere det. Helt enig i at jeg bør jobbe med min egen selvsikkerhet først og fremst. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #7 Del Skrevet 3. april 2017 Det er nok mange kvinner som føler det sånn, siden vi konstant blir bombadert med fokus på kvinnekropp fra media og reklame. Media gir oss et veldig ensidig fokus på kropp, og mange ender med å underbevisst måle sin verdi i hvordan de ser ut, når man egentlig burde måle seg selv etter helt andre verdier; som å være en god venn, være omtenksom, ærlig, et godt forbilde for sine barn, være gode foreldre, ha intigritet, stå på for det man tror på, det man skaper på jobb og i fritid noe, osv. Tenk gjerne litt over hvilke egenskaper du setter pris på hos dine nærmeste, jeg vedder på at "flat mage" ikke er en av de! Tenk gjerne også litt over hva barna dine lærer om hva som er viktig i livet av at moren deres velger å ta en kosmetisk operasjon. Anonymkode: 50a4c...f29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #8 Del Skrevet 3. april 2017 Det er pissvondt etter operasjonen, du må gå med supertight hold in nesten en mnd tror jeg det var, du skal ikke løfte tungt på 1 mnd, ikke få sol på arret på 1 år, området rundt arret er ømt opp til flere år etterpå. Men: Jeg hadde en pølse på magen som ikke ble borte ved vektnedgang og styrketrening, og ville aldri vært foruten operasjonen. Magen min er det jeg er mest fornøyd med, 10 år etter også:) Anonymkode: fa7b9...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #9 Del Skrevet 3. april 2017 Jeg har tatt liten bukplastikk med fettsuging. Ikke angret en dag!!! Anonymkode: 26ae7...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollkvinne Skrevet 3. april 2017 Forfatter #10 Del Skrevet 3. april 2017 Takk for at dere deler deres erfaringer:) Enig i at vi trenger større fokus på de indre kvalitetene våre heller enn å (ubevisst/bevisst) måle menneskers verdi ut fra utseende. Det er helt klart et dilemma i forhold til hvordan jeg skal forklare dette for barna mine den dagen de er store nok til å forstå. Kommer som sagt til å tenke nøye igjennom valget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #11 Del Skrevet 3. april 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: lol! Anonymkode: bbb2c...6e8 Gud, for et hjelpende svar gitt Jeg har samme problem etter 2 fødsler, men har nå innsett det er bare dumt å skulle ta en fettsuging. (Magefettet har ikke forsvunnet med trening) Så jeg hadde operasjon i tankene og virkelig hatet magen min! Ikke har jeg råd og jeg er jo alenemor. Barnefar er ute av bilde. Jeg har prøvd å godta at jeg har ekstra fett på magen. Mer enn det jeg hadde før. Pluss det virker utrolig vondt Selv om jeg hadde fettsuging i tankene, så hadde jeg nok aldri gått igjennom det selv om jeg hadde råd. Jeg får vel bare leve med bollemagen min jeg. Anonymkode: 86409...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #12 Del Skrevet 3. april 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gud, for et hjelpende svar gitt Jeg har samme problem etter 2 fødsler, men har nå innsett det er bare dumt å skulle ta en fettsuging. (Magefettet har ikke forsvunnet med trening) Så jeg hadde operasjon i tankene og virkelig hatet magen min! Ikke har jeg råd og jeg er jo alenemor. Barnefar er ute av bilde. Jeg har prøvd å godta at jeg har ekstra fett på magen. Mer enn det jeg hadde før. Pluss det virker utrolig vondt Selv om jeg hadde fettsuging i tankene, så hadde jeg nok aldri gått igjennom det selv om jeg hadde råd. Jeg får vel bare leve med bollemagen min jeg. Anonymkode: 86409...ba2 Synes bare innlegget om at meieriprodukter forårsaker fett på magen var latterlig. Finnes helt klart melkefrie mennesker med fett på magen også. Anonymkode: bbb2c...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollkvinne Skrevet 3. april 2017 Forfatter #13 Del Skrevet 3. april 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gud, for et hjelpende svar gitt Jeg har samme problem etter 2 fødsler, men har nå innsett det er bare dumt å skulle ta en fettsuging. (Magefettet har ikke forsvunnet med trening) Så jeg hadde operasjon i tankene og virkelig hatet magen min! Ikke har jeg råd og jeg er jo alenemor. Barnefar er ute av bilde. Jeg har prøvd å godta at jeg har ekstra fett på magen. Mer enn det jeg hadde før. Pluss det virker utrolig vondt Selv om jeg hadde fettsuging i tankene, så hadde jeg nok aldri gått igjennom det selv om jeg hadde råd. Jeg får vel bare leve med bollemagen min jeg. Anonymkode: 86409...ba2 Jeg også føler på at den magen virkelig er i veien Men samtidig er den ikke umulig å leve med hvis man tenker i perspektiv, det finnes verre ting. Skjønner godt at du er skeptisk til operasjon! Jeg tror vel at jeg ikke kommer til å ta noen operasjon pga. at jeg er mest bekymret for smerter, komplikasjoner og det at jeg ønsker å være et godt forbilde for barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #14 Del Skrevet 3. april 2017 Jeg er også tynn med pølsemage 2 år etter keisersnitt. Magen henger ikke eller noe, men har jeg trange overdeler ser jeg minst 4 mnd gravid ut. Hatt litt bedring av tung rockering, det kan du prøve. Kirurgi tør jeg ikke, fikk mislykket resultat av brystløft og tør ikke at magen også kan bli enda styggere enn nå. Anonymkode: c303d...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #15 Del Skrevet 3. april 2017 3 timer siden, trollkvinne skrev: Jeg er en 33 år gammel kvinne som er normalvektig, men har magefett etter 2 svangerskap. Yngste barnet er 22 mnd. Har dessverre ikke kommet i full gang med trening, men spiser så sunt som mulig i ukedagene. Jeg vurderer sterkt å ta fettsuging på privatklinikk før sommeren, eller evt. etter. Føler meg ikke vel i egen kropp, og det er skikkelig kjipt å se seg selv i bikini. Jeg har ganske "weird" kropp, fordi jeg har sylslanke armer og ribbeina synes nesten, MEN jeg har gravidmagen i tillegg. Ser ut som jeg er rundt 3 kanskje max 4 mnd. på vei :(. Er fornøyd med lår, rumpe og legger til tross for at jeg er utrent med noe fett her, men det ser normalt ut i motsetning til magefettet. Noen her som har erfaring med fettsuging som har ca. samme kroppstype som meg? Var det mye smerter postoperativt? Hvordan blir magen noen år etter inngrepet ved sunt kosthold og trening? Jeg har utrolig lyst til å få utført dette! Har det helt likt som deg! Er passelig slank, men magen er helt forjævlig. Ser gravid ut med stramme klær. Føles ikke som trening hjelper heller! Har tenkt på kirurgi mange ganger, men vil prøve å trene hardere først. Handler vel mest om at vi må bli tilfreds i egen(ny) kropp dette. Anonymkode: a04ee...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #16 Del Skrevet 3. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å kutte ut melkeprodukter? Anonymkode: 35ebb...266 Får man magefett spesielt av melkeprodukter? I så fall hvorfor? Anonymkode: 63625...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå