Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i bh med tynne stropper, eller avtagbare stropper e.l. som sitter godt rundt puppene (og gjerne får de til å se mindre ut...!) i store str?? Sånn fra 75DD-75F...Gjerne nettbutikker også... Puppene mine henger endel og er store i tillegg. Det ser ikke bra ut under topper uansett hvilken bh jeg har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om noen nettbutikk. Men Lindex har mange gode bh-er.

Skrevet
Bravissimo har masse undertøy, også i store størrelser. De vanlige kjedebutikkene funker ikke så bra når du ikke bruker 75B...
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å gå i undertøys forettningen Wiena på Aker Brygge (plutselig ble jeg usikker på om de fantes mer...) v IMAX, damene som jobber der er helt rå på å finne rett BH størresle og passform. De blir med deg inn i prøverommet og løfter og drar. Men du kommer garentert ut med et tips eller to, og verdens fineste pupper!

Vær ops på at dette er en dyr forettning. Ta med deg tipsene og shop et rimligere sted....... ?

Skrevet

Akkurat når det kommer til å finne en bra og støttende bh som også er pen så er penger ingen hindring. Det er rett og slett en investering for nakken min.

Skrevet

Eller sk kan du jo høre med LaLina som mange på KG sverger til, meg inkludert. ;)Figleaves er også gode på større størrelser.

Skrevet
Akkurat når det kommer til å finne en bra og støttende bh som også er pen så er penger ingen hindring. Det er rett og slett en investering for nakken min.

Nettopp derfor skal du gå til disse damene jeg snakker om! Det ble en ny verden for meg når de lærte meg hvordan en BH skal brukes for å bære brystene med ryggen og ikke skuldrene. _og bonusen var enda penere pupper! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...