AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #21 Skrevet 10. mai 2017 Blir det ikke mer? jøss Anonymkode: 0e920...e57
Pringle Skrevet 10. mai 2017 #22 Skrevet 10. mai 2017 Fin serie, skulle ønske jeg ikke hadde gått glipp av de to første sesongene.
Arkana Skrevet 10. mai 2017 Forfatter #23 Skrevet 10. mai 2017 1 time siden, Pringle skrev: Fin serie, skulle ønske jeg ikke hadde gått glipp av de to første sesongene. De to første sesongene finnes på Netflix.
Pringle Skrevet 10. mai 2017 #24 Skrevet 10. mai 2017 4 minutter siden, Arkana skrev: De to første sesongene finnes på Netflix. Takk for tips. Jeg lurer på om jeg skal kaste meg på.
Scherbatsky Skrevet 10. mai 2017 #25 Skrevet 10. mai 2017 6 timer siden, Pringle skrev: Takk for tips. Jeg lurer på om jeg skal kaste meg på. Det anbefales! Kjempebra serie fra første sekund.
Scherbatsky Skrevet 10. mai 2017 #26 Skrevet 10. mai 2017 På 5/9/2017 den 8.27, AnonymBruker skrev: Fortsatt bitter over at Miller får leve fritt jeg da Håpte sånn på at han skulle bli dømt igjen. At noe skulle skje. Men men. Synes det er trist serien er over for alltid. Anbefaler Line of Duty hvis dere ikke har sett den. 4 sesonger. En av de beste seriene som er kommet fra Enland i mine øyne. Anonymkode: 8abe4...dbc Har faktisk hørt masse bra om den serien i det siste. Vet du om noen plass man kan finne den? NRK brukte å sende den, og Netflix hadde den før... Finner ikke den noen plass. Jeg hadde delvis rett ang voldtektsmann, men såklart ikke helt... Kjempegod slutt, selv om jeg så gjerne ville sett Joe få sin straff også. Jeg kommer til å savne Ellie så mye. For en fantastisk karakter. Men da er det rom i Olivia Colman sin kalender til andre ting, så jeg får se frem til det istedenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå