Gå til innhold

Lei av herrejeans - har lyst til å prøve jentejeans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, nå kan jeg fortelle at jeg er kar/gutt/mann i midten av 30åra. Nå har kjøpt herrejeans i mange år, og jeg må innrømme at nå begynner jeg å bli  lei av å bruke de.

Så damer/jenter derfor trenger jeg et godt råd: Når jeg skal kjøpe jeans neste gang så har jeg bestemt meg for at nå skal jeg kjøpe en jeans som dere bruker. 
Kjære damer/jenter! Har dere noen godt tips om hva jeg skal kjøpe? Har dere noen linker eller bilder dere kan dele så blir jeg også veldig glad dersom dere vil dele dette med meg:-) 

Jeg har normal kropp (kansje to kg for mye, ikke mer), (redskap mellom beina er liten...svært liten...for de som lurer på det). Prisen tenker jeg rundt fra 500 - 1000 kr. Og helt til slutt....ja jeg er seriøs..dette er ikke kødd...

God råd og tips motas, takk for at du ville lese dette og at du ikke minst vil svare på dette:-)

Jeg kommer til å følge med utover dagen....

:-)

Anonymkode: 7c5c2...6bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: a9f96...bd5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette forstår jeg ikke. Helt ærlig. Jentemodeller er utrolig kjipe, spesielt de siste årene med syltrange bukser. Hvorfor i all verden vil du ha jentebukser som knapt passer til jenter? 

Anonymkode: eb3c4...ec3

• Liker 2
Skrevet

Ta heller på deg en kjole da vel..... nå som det snart er sol og sommer osv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette forstår jeg ikke. Helt ærlig. Jentemodeller er utrolig kjipe, spesielt de siste årene med syltrange bukser. Hvorfor i all verden vil du ha jentebukser som knapt passer til jenter? 

Anonymkode: eb3c4...ec3

Kanskje trådstarter er født i feil kropp og ønsker at han var jente? Hva vet jeg, men ballene blir iværtfall most i jentejeans så må da være alt annet enn behagelig.

Anonymkode: 0755a...fd6

AnonymBruker
Skrevet

Selv blant jenter og damer, så varierer det enormt hva slags modeller, snitt og passform som kler den enkelte kroppstype. For meg, som er en liten og ganske rund dame med brede hofter, vil det være nytteløst å gi deg tips om hva slags bukser jeg liker og kler. Om noe, så bør du vel få tips fra høyreiste kvinner med slanke lange ben og ikke så stor rumpe eller brede hofter, og selv da er det ingen garanti for at buksen de liker kler deg. 

Du må nesten prøve. Enkelt og greit. Jeans og bukser som sitter pent er en vitenskap. Alle jeg kjenner finner sin favoritt og holder seg til den. 

Anonymkode: 26bbb...ffe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt om det var dette du var ute etter, men:

Jeg vet at det er noen bukser på Cubus som heter jegging jane som er veldig populære! Litt billigere enn det du er ute etter og ganske stramme, men det var kanskje det du ville ha? :) 

Anonymkode: 50d6f...c37

AnonymBruker
Skrevet

TS her : Det trenger ikke å være giga stramme. Bare det er gode å bruke til hverdags.

AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten bare ut og prøve i butikker. Vanskelig å anbefale deg noe. Jente jeans er jo laget for jentekropper, så snittet er helt forskjellig.

Anonymkode: ecc81...3c9

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her : Det trenger ikke å være giga stramme. Bare det er gode å bruke til hverdags.

Du kjøper ikke damejeans hvis du ønsker å ha noe som er godt og bruke. Må minne deg på at jentejeans ikke har plass til ballene, heter jentejeans for en god grunn.

Anonymkode: 0755a...fd6

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen: 

Er dette noe som blir lagt merke til? Dersom jeg som mann går med noe sånt som dette? Fordelen med denne er at den har høyt liv :-) og det passer meg utmerket. https://cubus.com/no/7171742_F522

Dersom dere har noen andre som har høyt liv som kan være ikke så tettsittende så send meg iink på det :-)

Jeg tar forsatt i mot råd og god tips om hva jeg skal kjøpe :-)

AnonymBruker
Skrevet

Olabukse er olabukse. Ofte kan kvinnelig snitt og god stretch sitte bedre på menn. Kommer ann på beina det. De kommer i alle fasonger på begge kjønn.

Anonymkode: 22d93...dba

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, nå kan jeg fortelle at jeg er kar/gutt/mann i midten av 30åra. Nå har kjøpt herrejeans i mange år, og jeg må innrømme at nå begynner jeg å bli  lei av å bruke de.

Så damer/jenter derfor trenger jeg et godt råd: Når jeg skal kjøpe jeans neste gang så har jeg bestemt meg for at nå skal jeg kjøpe en jeans som dere bruker. 
Kjære damer/jenter! Har dere noen godt tips om hva jeg skal kjøpe? Har dere noen linker eller bilder dere kan dele så blir jeg også veldig glad dersom dere vil dele dette med meg:-) 

Jeg har normal kropp (kansje to kg for mye, ikke mer), (redskap mellom beina er liten...svært liten...for de som lurer på det). Prisen tenker jeg rundt fra 500 - 1000 kr. Og helt til slutt....ja jeg er seriøs..dette er ikke kødd...

God råd og tips motas, takk for at du ville lese dette og at du ikke minst vil svare på dette:-)

Jeg kommer til å følge med utover dagen....

:-)

Hei! Vet ikke om du liker stramme eller løse jeans. Det er mange å velge i å mange jente modeller er stramme.  Men de fleste modellene har plass til utstyret selv om de er stramme på.

Vil absolutt anbefale at du kjøper deg jente jeans. Merkene og modellene er mange. Dr. Denim, Never Denim, Nudie, Tiger of Sweden, Lee, Levis, Diesel, Sheap Monday. Mange flere også. Prøv Cubus, H&M, Carlings, Bik Bok. Tenker du finner noe der. Du kan også kjøpe brukt på Finn.

Anonymkode: 1cdae...b33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...