Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er et alternativt sjekkested. (App). 

Jeg satt hjemme forrige uke og kjedet meg. Mannen satt i sofaen og var mer interessert i å trykke på skjermen enn på meg, så jeg quizzet. Ut av det blå er det en som begynner å sende meldinger via quizkamp. Jeg har chattet i alle år, med menn og kvinner om løst og fast. Dette er noe mannen er kjent med. Så jeg gjør som jeg vanligvis gjør, svarer tilbake. 

I dette tilfellet gikk vi etter hvert over på snap, og han bad om bilder. Og han sendte bilder. Helt vanlige bilder. På lørdag ville han ha enda flere bilder, og jeg sendte et vanlig bilde der jeg skrev at jeg var litt sliten etter tlf-sex med mannen. Han mente mannen var heldig, og vi snappet en del i løpet av dagen. Utfordringen min var at denne mannen gav meg en haug med komplimenter. Vanligvis preller dette av, men noe var annerledes. Og han gav meg feedback som jeg ikke får av egen mann. Feedback som jeg har påpekt overfor mannen at jeg trenger, men ikke får. 

Og det fikk meg til å tenke over hva jeg trenger i et forhold og hvorfor denne eksterne mannens tilbakemeldinger gir meg en annen følelse enn når andre sier det samme. Når han skrev at jeg var pen, så føltes det annerledes enn når mannen og en haug med andre sier de samme tingene. 

Så jeg trenger en pause og reiser bort noen dager i påsken. Denne eksterne mannen er slettet og blokket, da han ikke eier ryggrad. Først slenger han ut en haug med komplimenter som får meg til å føle meg spesiell. Deretter trekker han alt tilbake når jeg forteller hva dette gjør med meg, og hevder at det er min feil at det ble slik. Fuck you!

Min anbefaling er å bruke Quizkamp med varsomhet. Bruk dildoen til du blir blå i ansiktet og krev eksklusivitet før du går inn i et nytt forhold. 

Anonymkode: 7abb3...289

Videoannonse
Annonse
Gjest impressa
Skrevet

Altså, hæ!? Hva har appen med dette å gjøre? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om quizkamp.. 

Anonymkode: 13158...b0c

AnonymBruker
Skrevet

Hva svarte du siden han klikka? 

Jeg tror ikke du kan skylde på appen. 

Anonymkode: 0d852...bac

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sto og strøk klær her forleden med strykejernet samtidig som jeg så norske talenter. Og jaggu meg så glemte jeg strykejernet, det tok fyr og nå sitter jeg uten hus. 

Så nå ser jeg aldri mer på norske talenter, farlig program. Se det med varsomhet :opplyser:

Anonymkode: d0643...67f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...