AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Ja, har du en fin kåpe eller trench, så kan du gå i hva som helst under. Går du i det, så er du fin uansett. Et skjerf, fine/ok støvletter/boots, det er det som skal til når du har på deg en fin kåpe/trenchcoat. Det er jo ingenting annet som vises. Jeg går ofte i jeans og genser under en fin kåpe/trenchcoat, og selv om jeg er helt hverdagslig under, så blir jeg litt mer pyntet når jeg har fine kåper/trenchcoats. Anonymkode: 39307...2be
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, har du en fin kåpe eller trench, så kan du gå i hva som helst under. Går du i det, så er du fin uansett. Et skjerf, fine/ok støvletter/boots, det er det som skal til når du har på deg en fin kåpe/trenchcoat. Det er jo ingenting annet som vises. Jeg går ofte i jeans og genser under en fin kåpe/trenchcoat, og selv om jeg er helt hverdagslig under, så blir jeg litt mer pyntet når jeg har fine kåper/trenchcoats. Anonymkode: 39307...2be Ok. Tror forøvrig dette er allmennkunnskap. Anonymkode: 24610...5e3 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok. Tror forøvrig dette er allmennkunnskap. Anonymkode: 24610...5e3 Nei.... Det er det ikke! Anonymkode: b7a1a...f7c
Gjest Tigress Skrevet 4. april 2017 #5 Skrevet 4. april 2017 Openberrt. Kva er poenget? *klør seg i skolten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå