AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 1. De fleste sender barna i barnehage, mens de er i en alder der de trenger trygghet og omsorg fra foreldre mest. Fremmede voksne, barn, bråk og mye liv er gjerne ikke bra for barna. De trenger å knytte trygge bånd med foreldrene. 2. Vi stemmer på en måte som ødelegger deres fremtid og skaper sosial splittelse. I tillegg til moralsk forfall og generell samfunnsdestruktive endringer. 3. Flere får barn utenfor ekteskap eller samboerskap og mange skilsmisser blir tatt ut. Desertgenerasjonen (født etter andre verdenskrig) skapte dette. De som er født Mellom 1980 og i dag blir oppvask generasjonen. Norske foreldre er i generell forstand dårlige Anonymkode: aeaa9...56c 1
King in the North Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 Hadde norske foreldre vært de dårligste i verden, hadde vel landet merket følgene av det. Etter alle solemerker er norske foreldre blant de beste i verden 8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du kristen? Anonymkode: 60fc1...ee9 Delvis, men det her er ikne vegrunnelsen for det jeg skriver. Anonymkode: aeaa9...56c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #7 Skrevet 3. april 2017 Hvilken generasjon tilhører du, ts? Anonymkode: 0b38f...7c9
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #8 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvilken generasjon tilhører du, ts? Anonymkode: 0b38f...7c9 Oppvaskgenerasjonen Anonymkode: aeaa9...56c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #9 Skrevet 3. april 2017 Norge er blitt kåret som ett av de beste landene å bo i og er har barns rettigheter høyt på agenda. Så det du sier er bare tull. Bosett deg i andre land hvor barn har ingen rettigheter så vil du kjapt forandre mening. Anonymkode: 0fa59...a30 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #10 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Delvis, men det her er ikne vegrunnelsen for det jeg skriver. Anonymkode: aeaa9...56c Var selv delvis oppvokst i det kristne miljøet der flere foreldre hadde de samme tankene som deg, så det var ikke ment negativt. Jeg ville tatt et år uten lønn derom mulig, stemt på det partiet som du mener er best, og fått barn innenfor ekteskapet dersom det er så viktig. Hva andre gjør er deres sak Anonymkode: 60fc1...ee9 7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #11 Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oppvaskgenerasjonen Anonymkode: aeaa9...56c Har du barn selv? Anonymkode: 0b38f...7c9
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #12 Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var selv delvis oppvokst i det kristne miljøet der flere foreldre hadde de samme tankene som deg, så det var ikke ment negativt. Jeg ville tatt et år uten lønn derom mulig, stemt på det partiet som du mener er best, og fått barn innenfor ekteskapet dersom det er så viktig. Hva andre gjør er deres sak Anonymkode: 60fc1...ee9 Faren min er anti kristen og moren min tror ikke på noe. Anonymkode: aeaa9...56c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #13 Skrevet 3. april 2017 Har aldri forstått meg på dere som kommer med negative budskap, også setter en smiley som SMILER rett etterpå. En falsk smiley er og blir falsk. Anonymkode: d64af...377 2
Mearrasámi Skrevet 3. april 2017 #14 Skrevet 3. april 2017 Med tanke på hvor mye dagens norske foreldre syr puter opp igjennom armene på ungene sine til langt voksen alder, lurer jeg på hvordan disse skal klare seg som voksne. De har ikke respekt for andre, forventer at foreldrene er en uttømmelig kilde for penger og er generelt frekke og egoistiske. Dessuten opplever de som oftest depresjoner og psykiske problemer i tenårsalderen og vet ikke hvordan de skal klare seg sjøl. Ja, Norge er vel blant de beste landene å bo i inntil videre... 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #16 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, makkapakka skrev: Er du muslim? Nei, da hadde jeg ikke vært delvis krosten. Anonymkode: aeaa9...56c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #17 Skrevet 3. april 2017 *Kristen Skriver for fort på telefonen. Anonymkode: aeaa9...56c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #18 Skrevet 3. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Norge er blitt kåret som ett av de beste landene å bo i og er har barns rettigheter høyt på agenda. Så det du sier er bare tull. Bosett deg i andre land hvor barn har ingen rettigheter så vil du kjapt forandre mening. Anonymkode: 0fa59...a30 Har ingen ting å si hva Norge blir kåret til av partiske organsisasjoner. Det er også fremtiden det er prat om. Anonymkode: aeaa9...56c
FrittgåendeBurugle Skrevet 3. april 2017 #19 Skrevet 3. april 2017 Nei, takke meg til kjønnslemlesting og barnearbeid! 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #20 Skrevet 3. april 2017 8 minutter siden, Mearrasámi skrev: Med tanke på hvor mye dagens norske foreldre syr puter opp igjennom armene på ungene sine til langt voksen alder, lurer jeg på hvordan disse skal klare seg som voksne. De har ikke respekt for andre, forventer at foreldrene er en uttømmelig kilde for penger og er generelt frekke og egoistiske. Dessuten opplever de som oftest depresjoner og psykiske problemer i tenårsalderen og vet ikke hvordan de skal klare seg sjøl. Ja, Norge er vel blant de beste landene å bo i inntil videre... Visdom er den største gaven en kan gi til barn. Ikke puter under armene. Anonymkode: aeaa9...56c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå