Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått time hos gynekologisk poliklinikk imorgen. HCG synker, men har småblødd i ni dager uten at noe mer skjer (ikke ordentlig blødning, ikke smerter og ingen klumper), så antar at det er en missed abortion (igjen). Ønsker utskrapning med en gang fordi jeg forrige gang jeg hadde MA måtte gjennom to mislykkede medisinske aborter før de likevel måtte gjøre en utskrapning. Spurte sykepleieren om jeg skulle møte fastende, men det mente hun at det ikke var noen vits i fordi det ikke var øyeblikkelig hjelp. Ser dermed for meg laaaaang ventetid på utskrapning. Hvor lenge måtte du vente på utskrapning? Forrige gang var det åpenbart øyeblikkelig hjelp, for da fikk jeg utskrapning en fredagskveld, men det var kanskje fordi en del rester satt fast i livmorhalsen etter den siste medisinske aborten?

Anonymkode: 9abc3...5e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vil garantert måtte gjennom medisinsk abort først. 

For at det skal bli akutt, må du ha fått infeksjon. 

Anonymkode: cc5d3...12c

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil garantert måtte gjennom medisinsk abort først. 

For at det skal bli akutt, må du ha fått infeksjon. 

Jeg håper virkelig at du tar feil! Utifra svarene på et innlegg jeg skrev tidligere, er det flere som har fått utskrapning uten å måtte ta medisinsk abort først. Jeg ønsker ikke at det skal bli akutt, jeg orker bare ikke å gjennomgå to mislykkede medisinske aborter og deretter en utskrapning enda en gang. Det er veldig belastende både fysisk og psykisk.

AnonymBruker
Skrevet
På 3.4.2017 den 13.47, AnonymBruker skrev:

Jeg håper virkelig at du tar feil! Utifra svarene på et innlegg jeg skrev tidligere, er det flere som har fått utskrapning uten å måtte ta medisinsk abort først. Jeg ønsker ikke at det skal bli akutt, jeg orker bare ikke å gjennomgå to mislykkede medisinske aborter og deretter en utskrapning enda en gang. Det er veldig belastende både fysisk og psykisk.

Og hva tror du er sannsynligheten for det? Det er 99% sannsynlighet for at det går som det skal ved første forsøk på medisinsk abort. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hva tror du er sannsynligheten for det? Det er 99% sannsynlighet for at det går som det skal ved første forsøk på medisinsk abort. 

Vis meg gjerne den forskningen som sier at det er 99% sjanse for at medisinsk abort ved MISSED ABORTION er vellykket. Jeg har nemlig lest at ved missed abortion er medisinsk abort ofte mislykket. Mulig det lykkes i 99% av tilfellene ved provosert abort, men det er jo en helt, helt annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...