Carmen_ Skrevet 17. desember 2004 #1 Skrevet 17. desember 2004 Fåes selukos kjøpt på apoteket? Har sett etter den flere steder jeg, men ser den aldri. Brukt fungoral, men den hjelper selvfølgelig svært lite... Og siden folk anbefaler den i Tipse-tråden her så tenkte jeg å spørre... Hvor finner man den?
Gjest Xavia Skrevet 17. desember 2004 #2 Skrevet 17. desember 2004 Fåes selukos kjøpt på apoteket? Ja, den får du kjøpt på apoteket. Hvis den ikke står i hylla, så bare spør betjeningen.
rutti Skrevet 17. desember 2004 #3 Skrevet 17. desember 2004 Har du prøvd fungoral krem på utslettet? Kanskje prøve med kenacort t comp oppløsning først på utslettet, la det tørke og så smøre inn med fungoral morgen og kveld.
Carmen_ Skrevet 18. desember 2004 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2004 Har du prøvd fungoral krem på utslettet? Kanskje prøve med kenacort t comp oppløsning først på utslettet' date=' la det tørke og så smøre inn med fungoral morgen og kveld.[/quote'] Hei hei. Takk for svar! Jeg har eksemet i hodet så det vil jo bli litt vanskelig å smøre der med krem :-? Må ha shampoo...
Saeria Skrevet 18. desember 2004 #5 Skrevet 18. desember 2004 Som det har blitt sagt tidligere så får en Selukos på apoteket. Jeg har alltid måttet spørre personalet etter den, for på mitt apotek ligger shampoen i en skuff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå