AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Jeg er sykepleierstudent 1. året som har fått meg jobb på sykehjem. Har ikke diskutert noe lønn, men vet de følger tariff. Har forsøkt å finne frem på nettet, men sliter med å finne frem. Har fått kontrakten, men glemt den i hylla på jobb. Er det noen som har peiling på hvor jeg finner dette, evt som har en viss anelse? Det er snakk om et kommunalt sykehjem. Anonymkode: 6f157...46e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Tulla forresten, det er jo 2017........ Enda ikke fått det med meg ordentlig Anonymkode: 6f157...46e
Frøkenfryd30 Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 Dersom du blir lønnet som assistent, og ikke har noe ansinnitet, så vil du få ca. 150,- i lønn, pluss tillegg da, som etter kl. 17 og på helg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 1 minutt siden, Frøkenfryd30 skrev: Dersom du blir lønnet som assistent, og ikke har noe ansinnitet, så vil du få ca. 150,- i lønn, pluss tillegg da, som etter kl. 17 og på helg. Så flott, takk :-) Det passer meg greit, har uansett tjent dårligere andre plasser jeg har jobbet, og jeg trives godt i denne jobben. Ha en fin dag videre! Anonymkode: 6f157...46e
Frøkenfryd30 Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så flott, takk :-) Det passer meg greit, har uansett tjent dårligere andre plasser jeg har jobbet, og jeg trives godt i denne jobben. Ha en fin dag videre! Anonymkode: 6f157...46e Med tillegg og diverse, så er det jo ikke så ille Du får 50,- i tillegg pr time på helg (lørdag og søndag) og 45 - 55,- i tillegg pr time etter kl. 17 (Tillegget varierer fra person til person).
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #6 Skrevet 3. april 2017 Hobedtariffavtalen gjelder. Google og du finner den. http://www.ks.no/fagomrader/Arbeidsgiver/lonn-og-tariff/hovedtariffavtalen/ Anonymkode: dfb9a...433 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #7 Skrevet 3. april 2017 13 minutter siden, Frøkenfryd30 skrev: Dersom du blir lønnet som assistent, og ikke har noe ansinnitet, så vil du få ca. 150,- i lønn, pluss tillegg da, som etter kl. 17 og på helg. Jeg er første års sykepleierstudent og jobber som assistent i kommunen, riktignok i bofellesskap da. Da får jeg "studentlønn" som er litt mer enn assistent i tillegg teller all ansiennitet, selv om man har jobbet i butikk eller kafe eller hva som helst! Du må få attester og levere de inn som beskriver stillingstørrelsen du har hatt, eller ca. Antall timer innenfor tidsrommet du har jobbet der. Anonymkode: 2aa84...b77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå