AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Ser ut som mange har fått svar på barnehageplass? Har gått inn på nav sine sider men finner ingenting. Er ikke akkurat kjent på nav sine sider så vet ikke OL jeg leter riktig sted. Hvor har du fått svarer? Hvor fant du det? Anonymkode: 2fe68...ebe
Biloba Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 I vår kommune ligger det på kommunen sine nettsider, en innloggingsside som de kaller oppvekstportalen. Det ligger samme sted som man legger inn elektronisk søknad, og krever BankID eller tilsvarende. Vi fikk også mail. Mailen min sorterte mailen i en annen mappe enn innboks, så jeg måtte trykke "vis alle" for å se den. Du finner gjerne fram hvis du googler etter barnehageplass og kommunen din?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 Åh takk skal du ha! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det. Gjorde som du sa og ser st vi fortsatt står på venteliste. Så da er det mer venting. Har hørt at de som får første valget sitt får svar tideligere enn andre? Vet noen om det stemmer? Anonymkode: 2fe68...ebe
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ut som mange har fått svar på barnehageplass? Har gått inn på nav sine sider men finner ingenting. Er ikke akkurat kjent på nav sine sider så vet ikke OL jeg leter riktig sted. Hvor har du fått svarer? Hvor fant du det? Anonymkode: 2fe68...ebe Ingenting fra kommunen ligger på Nav sine sider. All barnehagetildeling ligger i din digitale postkasse. Du må svare i løpet av kort tid, ellers mister du en eventuell tildelt barnehageplass. Så dette må du ha orden på! "Sløvhet" er ingen unnskyldning. Ring barnehagekontoret i kommunen din dersom du er usikker på hvor du finner svar. (Ellers så stod vel nettopp dette beskrevet da du søkte barnehage?) Anonymkode: a492e...f05 1
Siri_H Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh takk skal du ha! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det. Gjorde som du sa og ser st vi fortsatt står på venteliste. Så da er det mer venting. Har hørt at de som får første valget sitt får svar tideligere enn andre? Vet noen om det stemmer? Anonymkode: 2fe68...ebe Vi fikk ikke svar på verken første eller andre opptaket, men fikk fortsatt førstevalget vårt. Så det er nok ikke alltid sånn nei lykke til!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #6 Skrevet 3. april 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh takk skal du ha! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det. Gjorde som du sa og ser st vi fortsatt står på venteliste. Så da er det mer venting. Har hørt at de som får første valget sitt får svar tideligere enn andre? Vet noen om det stemmer? Anonymkode: 2fe68...ebe Vi fikk venteliste i hovedopptaket, men suppleringsopptaket her startet 1. april, og da fikk vi tilbud i barnehagen vi hadde på førsteplass. Anonymkode: 9e692...e01
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #7 Skrevet 3. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingenting fra kommunen ligger på Nav sine sider. All barnehagetildeling ligger i din digitale postkasse. Du må svare i løpet av kort tid, ellers mister du en eventuell tildelt barnehageplass. Så dette må du ha orden på! "Sløvhet" er ingen unnskyldning. Ring barnehagekontoret i kommunen din dersom du er usikker på hvor du finner svar. (Ellers så stod vel nettopp dette beskrevet da du søkte barnehage?) Anonymkode: a492e...f05 Ts: som jeg skrev lenger opp så står jeg fortsatt på venteliste. Så de forventer nok ingen svar av meg enda. Inne på kommunen sine sider står det også at jeg skal få både mail og sms. Men var redd dette ikke hadde gått som det skulle siden jeg har hørt mange har fått svar. Men står på venteliste som sagt så er derfor. 2 timer siden, Siri_H skrev: Vi fikk ikke svar på verken første eller andre opptaket, men fikk fortsatt førstevalget vårt. Så det er nok ikke alltid sånn nei lykke til! Det var godt å høre! Håper det samme skjer oss 😊 Anonymkode: 2fe68...ebe
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #8 Skrevet 3. april 2017 Står også på venteliste etter hovedopptaket . Krysser fingre og tær for at vi får plass 😅 Anonymkode: 0ee61...250
Raven Emerald Skrevet 3. april 2017 #9 Skrevet 3. april 2017 Ryddet for spørreundersøkelse. Raven Emerald, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå