Amaha Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Her på KG, en eller annen sendte meg en pm og spurte om å få være tjeneren min. Hva slags tjeneste? " Nei hva som helst, hvis jeg trengte hjelp til noe". Hallooooo i uken...hva er dette for en skrue da?
pautina Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Hvor finner dere disse mennene? leser stadig om menn som gir damer penger eller i dette tilfellet "tjenester" i bytte mot ikke noe....hva slags magiske egenskaper er det dere besitter for å bli kontaktet av disse mennene? og ikke minst, hva i alle dager er det de får ut av det? Her må du oppdatere altså, hva slags tjenester tror du han mener? i lys av endel jeg har sett i det siste trenger det slett ikke være at han mener seksuelle?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 Å ja, en sånn sadofyr som ønsker å være undertrykket.. Du skal piske han og ha et eple i munnen hans, og tvinge han til seksuelle handlinger og å slikke føttene dine. Nok av sånne pervoer her. Du må være dome og han skal være sub. Anonymkode: 2c9b6...fe6
Gjest Mayana Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 Hvorfor har ikke jeg fått melding av han ennå?
Antoinette Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 Åh faen..... han er en sånn som liker å være mannlig slave. Plutselig har du en ekkel fyr som vil sutte på tærne din mens du ser på tv...... ugh. 1
AnonymSjiraff Skrevet 3. april 2017 #6 Skrevet 3. april 2017 Kan tjenesten være "holde seg unne internett på ubestemt tid"? 1
Amaha Skrevet 6. april 2017 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2017 På 3.4.2017 den 11.15, pautina skrev: Hvor finner dere disse mennene? leser stadig om menn som gir damer penger eller i dette tilfellet "tjenester" i bytte mot ikke noe....hva slags magiske egenskaper er det dere besitter for å bli kontaktet av disse mennene? og ikke minst, hva i alle dager er det de får ut av det? Her må du oppdatere altså, hva slags tjenester tror du han mener? i lys av endel jeg har sett i det siste trenger det slett ikke være at han mener seksuelle? Hvordan finner de oss med de magiske(uheldige) evnene? Det begynner slik: hei amaha, står til? Lyst på en tjener? Jeg sier "what"?og får til svar :Tenkte at hvis du hadde noen oppgaver eller noe du kunne avsett så kunne jeg gjort dem for deg Oppgaver spør jeg og får til svar: tenkte at du muligens kunne dratt fordel av en sånn ordning er bare et spørsmål
Amaha Skrevet 6. april 2017 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2017 På 3.4.2017 den 11.21, Antoinette skrev: Åh faen..... han er en sånn som liker å være mannlig slave. Plutselig har du en ekkel fyr som vil sutte på tærne din mens du ser på tv...... ugh. ... æsj
brownbrown Skrevet 6. april 2017 #9 Skrevet 6. april 2017 På 4/3/2017 den 11.15, pautina skrev: Hvor finner dere disse mennene? leser stadig om menn som gir damer penger eller i dette tilfellet "tjenester" i bytte mot ikke noe....hva slags magiske egenskaper er det dere besitter for å bli kontaktet av disse mennene? og ikke minst, hva i alle dager er det de får ut av det? Her må du oppdatere altså, hva slags tjenester tror du han mener? i lys av endel jeg har sett i det siste trenger det slett ikke være at han mener seksuelle? desperate menn som tror de blir belønnet med sex tilslutt
Neket Skrevet 6. april 2017 #10 Skrevet 6. april 2017 Kan han vaske tak, vegger, vinduer og kjøkkenskap? Han må gjerne gjøre det naken og med et eple i munnen. Om det hjelper, kan jeg invitere over noen venner som også kan se på. 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #11 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: desperate menn som tror de blir belønnet med sex tilslutt Nope. Det å bli kommandert rundt er sex for dem. Anonymkode: 6a038...22f
Amaha Skrevet 6. april 2017 Forfatter #12 Skrevet 6. april 2017 På 3.4.2017 den 11.18, Mayana skrev: Hvorfor har ikke jeg fått melding av han ennå? Kan jeg henvise til deg så kan du overta raringen?
brownbrown Skrevet 6. april 2017 #13 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nope. Det å bli kommandert rundt er sex for dem. Anonymkode: 6a038...22f det også
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #14 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Amaha skrev: Kan jeg henvise til deg så kan du overta raringen? Bare henvis alle arbeidssøkere til Nav. Anonymkode: 5ea3d...446
Amaha Skrevet 6. april 2017 Forfatter #15 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, Neket skrev: Kan han vaske tak, vegger, vinduer og kjøkkenskap? Han må gjerne gjøre det naken og med et eple i munnen. Om det hjelper, kan jeg invitere over noen venner som også kan se på. Hmmm....tenkte jeg ikke på, vårvasken ja!Sikkert det han tenkte på også...
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #17 Skrevet 6. april 2017 Slike blokkerer man. Det er vel ikke et ukjent fenomen at det florerer mange skrullinger på det store internett. Anonymkode: 69ddb...fac
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #19 Skrevet 6. april 2017 1 time siden, Amaha skrev: Hmmm....tenkte jeg ikke på, vårvasken ja!Sikkert det han tenkte på også... Glem ikke at kommer til å gjøre en dårlig jobb med vilje, slik at du må straffe han. Og han håper det kjer med håndjern og pisk. Eventuelt penistortur. Anonymkode: 6a038...22f
Gjest Mayana Skrevet 6. april 2017 #20 Skrevet 6. april 2017 5 timer siden, Amaha skrev: Kan jeg henvise til deg så kan du overta raringen? Tror ikke det gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå