AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #1 Skrevet 3. april 2017 Skal på min første fitness Fotoshoot på onsdag og lurer på hva man burde spise for å unngå å være oppblåst ? Anonymkode: 4c470...2b8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #2 Skrevet 3. april 2017 Du har kvalifisert deg til å gå på en fitness fotoshoot (jeg antar det i seg selv krever en del innsats og kunnskap) også spør du her om noe slikt? Er ikke det å føle seg oppblåst, vannete osv noe alle fitnessfolk prater om hele tiden? Anonymkode: 36e42...b19 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #3 Skrevet 3. april 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har kvalifisert deg til å gå på en fitness fotoshoot (jeg antar det i seg selv krever en del innsats og kunnskap) også spør du her om noe slikt? Er ikke det å føle seg oppblåst, vannete osv noe alle fitnessfolk prater om hele tiden? Anonymkode: 36e42...b19 Da tar du helt feil. Er ikke noe alle har kunnskap mye om... Anonymkode: 4c470...2b8
Gjest GoldenLioness Skrevet 3. april 2017 #4 Skrevet 3. april 2017 Hold deg til kylling/fisk/tunfisk. Unngå sukker/raske karbohydrater og mye salt som binder vann. Pass på å ikke spise for mye grønnsaker som blomkål, løk, kål etc som kan gjøre deg oppblåst. Du skal vel også være mest mulig rippet så mye vann er viktig. Smoothier er også fint. Frosne bær med sukkerfri saft for sødme er fint for å fylle magen, men som ikke binder vann eller gjør en oppblåst. På kvelden før og på dagen til shortsen så faster du og drikke kun vann
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #5 Skrevet 3. april 2017 51 minutter siden, GoldenLioness skrev: Hold deg til kylling/fisk/tunfisk. Unngå sukker/raske karbohydrater og mye salt som binder vann. Pass på å ikke spise for mye grønnsaker som blomkål, løk, kål etc som kan gjøre deg oppblåst. Du skal vel også være mest mulig rippet så mye vann er viktig. Smoothier er også fint. Frosne bær med sukkerfri saft for sødme er fint for å fylle magen, men som ikke binder vann eller gjør en oppblåst. På kvelden før og på dagen til shortsen så faster du og drikke kun vann Endelig!! Tusen takk for utfyllende svar!! Anonymkode: 4c470...2b8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #6 Skrevet 3. april 2017 Torsk og brokkoli. Anonymkode: f37a5...7bc 1
Gjest GoldenLioness Skrevet 3. april 2017 #7 Skrevet 3. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Torsk og brokkoli. Anonymkode: f37a5...7bc Brokkoli kan gjøre deg oppblåst og prompete
Hot mess Skrevet 4. april 2017 #8 Skrevet 4. april 2017 (endret) Som den over her svarte. fisk/kjøtt (uten for mye salt), egg er også fint, og smakstilsetninger som litt sukkerfri ketchup skal gå helt fint (hvis du trenger det). Vær obs på meieriprodukter og bearbeidet kjøtt (påleggsvarianter er tilsatt em del salt). Et generelt råd er å holde kalorinntaket lavt dagen før (noe som gjerne vil skje automatisk med så begrenset utvalg av matvarer), men et solid kaloriunderskudd (jeg går ikke over 1500 dagen før en anledning jeg vil se best mulig ut til. Mye vann kvelden før, men drikk lite på morgenen før selve shooten. Og hvis du skal gjøre dette flere ganger, anbefaler jeg å teste ut litt til neste gang, for å teste hva du kan spise uten å se oppblåst ut. Lykke til! Endret 4. april 2017 av Hot mess 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå