AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #1 Del Skrevet 3. april 2017 Det virker som det er mange som ser på samsoving som et desperat og som noe seksualisert, selv om det ikke er det, iallefall ikke i mine øyne. For meg er det kun snakk om to stykker som har et behov for nærhet, at et annet menneske deler luft og sovemodus uten at der ligger noen forventninger til noe mer rundt det. Hva synes du om det? Gjort det noen gang? Anonymkode: 3095d...a03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #2 Del Skrevet 3. april 2017 Å sove sammen med baby? Er da ikke noe galt i dette, spesielt ikke nå baby ammer ofte om natten. Syntes dog det er litt unødvendig over lengre tid dersim man er i parforhold. Barn skal lære seg å sove på eget rom og være trygge alene, og parfolholdet trenger intimitet, sex, nærhet og alenetid Anonymkode: 662f3...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #3 Del Skrevet 3. april 2017 Her tenkte jeg på samsoving som to stykker (voksne) som ikke er i et romantisk forhold som sover sammen for nærhetens skyld uten at der ligger noen forventninger til noe mer rundt det. Anonymkode: 3095d...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #4 Del Skrevet 3. april 2017 Jeg er positiv til samsoving, uansett om det er snakk om voksne eller barn. Anonymkode: 354fa...ee1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #5 Del Skrevet 3. april 2017 Jeg synes folk skal gjøre som de selv ønsker/trenger (antar nå at du mener samsoving med baby/barn). Noe seksualisert ser jeg i hvert fall ikke ved det - med mindre man tenker på de som hadde sex med en hånd på babyen under bleieskift eller hva det var... Det var langt over grensa i mine øyne. Nå var ikke det samsoving, men det kom mange kommentarer hvor folk mente det var ok å ha sex i samme rom som baby når baby var våken, og også når baby lå våken i sengen sammen med dem. Ikke ok. Anonymkode: 7bbe9...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå