Gå til innhold

Finnes det en slanke pille som fungerer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For å gå ned i vekt så må man passe på hva man spiser og være i aktivitet. Jeg er fullstendig klar over det. 

Men det florerer med slanke tabletter og kurer på nett, så jeg lurer på følgende:

Finnes det en tablett som fjerner fett og fører til vektnedgang, uten at man endrer kost og er mer i fysisk aktivitet enn det man er til vanlig?

Jeg skal ikke ned i vekt selv, er bare nysgjerrig 🤔☺

Anonymkode: d16b8...b23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk på det engang. 

Vektnedgang er enkelt så lenge du ikke sliter psykisk. Få kontroll på kostholdet og du vil gå ned masse om du ønsker. 

Vil du samtidig komme i form og oppnå andre helseeffekter anbefales fysisk aktivitet om du ikke allerede er i mål her. Du vil da oppleve å gå ned litt til i vekt. 

Vektnedgang: Kosthold 80%, trening 20%. Piller og slikt, ikke verdt pengene eller bryet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Amfetamin fungerer sikkert utmerket. Men det er ulovlig og ingenting å befatte seg med.

Anonymkode: d5508...5fd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør det. Xenical får du på resept hos legen din, og sammen med en fornuftig diett vil den hjelpe deg til å gå ned i vekt fortere. Samme virkestoff som i Xenical finner du i Alli som du kan kjøpe på apotek uten resept, men mengden virkestoff er lavere.

Disse pillene hindrer fettopptak i tarmen.

http://www.felleskatalogen.no/t/medisin/pasienter/pil-xenical-orifarm-627523

Anonymkode: d3847...18c

AnonymBruker
Skrevet

Ja, B12. Du spiser plantebasert og tar B12 som kosttilskudd og går ganske lett ned i vekt :) 

Anonymkode: 9b446...62b

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For å gå ned i vekt så må man passe på hva man spiser og være i aktivitet. Jeg er fullstendig klar over det. 

Men det florerer med slanke tabletter og kurer på nett, så jeg lurer på følgende:

Finnes det en tablett som fjerner fett og fører til vektnedgang, uten at man endrer kost og er mer i fysisk aktivitet enn det man er til vanlig?

Hadde en slankepille fungert, så hadde den mer enn sikkert blitt solgt og brukt av alle, særlig dem som står i kø for slankeoperasjoner. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, B12. Du spiser plantebasert og tar B12 som kosttilskudd og går ganske lett ned i vekt :) 

B vitaminer i høye doser og når man ikke har B vitamin mangel øker risikoen for tarmkreft. Er dette verdt forsøket, så kjør på. 

Anonymkode: 79a1a...8f7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en slankepille fungert, så hadde den mer enn sikkert blitt solgt og brukt av alle, særlig dem som står i kø for slankeoperasjoner. 

B vitaminer i høye doser og når man ikke har B vitamin mangel øker risikoen for tarmkreft. Er dette verdt forsøket, så kjør på. 

Du kan nevne en plantebasert kilde som inneholder B12. Kjør på....

Skrevet
På Monday, April 03, 2017 den 10.28, AnonymBruker skrev:

Nei. Det eneste som fungerer er varig kostholdsendring og trening. Dessverre er det noen kynisk aktører som tjener rått på overvektige mennesker desperasjon etter å gå ned i vekt. Det hele koker ned til kalorier inn og ut.

Skrevet
På 3.4.2017 den 11.39, AnonymBruker skrev:

Man må faktisk ta b12 tilskudd når man spiser plantebasert.

Skrevet
På 4/3/2017 den 10.28, AnonymBruker skrev:

nei. det tror jeg ikke. men det finnes medisiner som gjør at man raser ned i vekt, men dette vil gå under misbruk vist du ikke får det lovlig gjennom lege. alle de kostholdstilskuddene som man liksom skal forbrenne fett fra fungerer minimalt og er dessverre ikke noe å investere penger i . diett og kardio er det beste

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat begynt på Xenical, og det fungerer for meg i form av lærepengen jeg fikk av å spise det mat. Xenical er en starthjelp, som hindrer ca 30% av fett du spiser fra å bli tatt opp i kroppen. Men den skiller visst ikke på om fettet kommer fra vitaminer med fettløselige midler eller om det kommer fra pommes frites. Når jeg ikke spiser måltider med fett så tar jeg heller ikke Xenical til det måltidet. 

Anonymkode: c5ba7...782

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...