Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som alltid skal fortelle deg hva du må gjøre, hva du gjør feil, hvordan livet ditt eeegentlig er, som blander seg i ting de ikke vet noe om, som antar ting støtt og stadig, og generelt oppfører seg som en innpåsliten fregnete tenåring som trenger masse oppmerksomhet og tror man faktisk bryr seg om deres meninger?

Anonymkode: 342bd...40d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke den erfaringen, men jeg ser jo at det er mange som svarer ufint (både med nick og som AB) i tråder.

Man kan velge å ignorere brukere. Dette får du ordnet med inne på din profil.

Anonymkode: 4b3ff...b7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 339a5...b02

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke den erfaringen, men jeg ser jo at det er mange som svarer ufint (både med nick og som AB) i tråder.

Man kan velge å ignorere brukere. Dette får du ordnet med inne på din profil.

Anonymkode: 4b3ff...b7f

Jeg har prøvd men den funksjonen slår seg av og på etter eget forgodtbefinnende, dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de mannlige brukerne. Er lei av å høre at kvinner går ut på dato etter de er 20 år, må slanke seg, er horer hvis de "ligger rund", men også pripne hvis de ikke spriker med beina når de ønsker det, at vi kun er ute etter penger, at vi er kresne og kun vil ha de topp 10% mennene (topp 15, topp 20 eventuelt 30 alt ettersom hvilken mann som skriver), at det bare er å ta abort, at vi lurer menn til å bli fedre.... Listen er lang.

Anonymkode: 9d7d4...3f3

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Og jo! Hvis mannen din er utro så er det din egen feil fordi du er feit og ikke gir han nok sex.
:rolleyes:

• Liker 8
Skrevet

anonym bruker til tider!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja også særlig de som skal trykke dem som ligger nede enda lenger ned i søla. Gjerne mens de står å hopper på hodet ditt til du blør mens de sparker deg i magen og kutter opp ryggen din i store skinnfeller mens de strør salt nedi. Sånn rent metaforisk selvsagt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hobbypsykologene som stiller diagnoser etter ett innlegg. Også har vi de som gir finansielle råd, men som selv ikke eier nåla i veggen.

Også har vi de som klager over tafatte menn som aldri tar initiativ, men å ta initiativet selv, nei det kan da ikke kvinner gjøre. 

Anonymkode: 1933a...f20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og noen ganger spruter blodet utover forumveggene mens de bare står der å ler og venter på mer. De elsker det! Mer! MEEEERE BLOOOOODD!!!

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hobbypsykologene som stiller diagnoser etter ett innlegg. Også har vi de som gir finansielle råd, men som selv ikke eier nåla i veggen.

Også har vi de som klager over tafatte menn som aldri tar initiativ, men å ta initiativet selv, nei det kan da ikke kvinner gjøre. 

Men hva vet du om den økonomiske statusen til dem som gir råd angående andres økonomi? ..........

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva vet du om den økonomiske statusen til dem som gir råd angående andres økonomi? ..........

Noen av de har vært åpen om sin økonomisk situasjon. Man trenger ikke å være detektiv for å finne det ut.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jo! Hvis mannen din er utro så er det din egen feil fordi du er feit og ikke gir han nok sex.
:rolleyes:

pleier det ikke som oftest å være omvendt her på forumet ? er kvinnen utro så er det mannen sin feil som ikke gav henne oppmerksomhet og var en tulling osv osv. 

uansett tror jeg de fleste her uavhengi av om mann eller dame er kritisk til utroskap, så det finnes ingen billige unnskyldninger

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som alltid skal fortelle deg hva du må gjøre, hva du gjør feil, hvordan livet ditt eeegentlig er, som blander seg i ting de ikke vet noe om, som antar ting støtt og stadig, og generelt oppfører seg som en innpåsliten fregnete tenåring som trenger masse oppmerksomhet og tror man faktisk bryr seg om deres meninger?

Fregnete????

Anonymkode: 49747...3f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går lei de som tydelig oppretter tråd etter tråd med samme tulleproblemstillingene. Enda mer lei går jeg alle dem som biter på åpenbare problemstillinger fra denne ene brukeren. 

Jeg går og temmeligmlei de som ikke gir seg men spør om det samme igjen og igjen selv om de har fått klart svar, opptil flere ganger. 

Anonymkode: 2e506...2c9

Skrevet

Er vel ikke direkte lei, men syntes det er dumt at så mange har så ektremt dårlig selvtillit, å føler trang til å fikse på alt. Å folk som syntes at kjønnshår er ekkelt å til ergelse...

• Liker 1
Skrevet

Er et par brukere som irriterer, iallfall. Umulige å ha en saklig debatt med.

Skrevet

Jeg går mer lei av min egen bruker, enn noen andre sin.

AnonymBruker
Skrevet

Ja sukk :ninuskapus:

Men godt å være tilbake her :gullengel:

Anonymkode: 78b9c...7aa

Skrevet (endret)
11 minutter siden, Den røde fare skrev:

Er et par brukere som irriterer, iallfall. Umulige å ha en saklig debatt med.

Det du sier der er virkelig en sannhet. Kjenner selv at det enkelte ganger kan bli slitsomt når man møter veggen fordi enkelte her inne ikke er så veldig oppegående. Dessverre ikke alle som har like mye mellom ørene, eller lengre nede for å si det sånn. :hug:

Endret av QQbaby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...